آخرین نسخه ــ کاربردی KuCoin

دسته بندی:

KuCoin: BTC, Crypto exchange – کوکوین : برنامه اندرویدی صرافی بزرگ آنلاین ارزهای دیجیتال نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج برنامه

KuCoin: BTC, Crypto exchange – کوکوین یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال است که امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. این پلتفرم علاوه بر گزینه‌های معاملات پایه، معاملات مارجین، معاملات فیوچرز و معاملات همتا به همتا (P2P) را نیز ارائه می‌دهد. گذشته از این کاربران می‌توانند برای به دست آوردن جایزه ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارند یا قرض دهند. در مقایسه با برخی از رقبا KuCoin کارمزدهای معاملاتی پایینی دریافت می‌کند که آن را به گزینه‌ای جذاب برای کاربران تبدیل می‌کند. صرافی KuCoin که در سال 2017 توسط هشت بنیانگذار راه‌اندازی شد، یک صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. از زمان تأسیس، به یکی از بزرگترین مبادلات جهانی از نظر حجم معامله تبدیل شده است و اکنون بیش از 10 میلیون کاربر داشته و در بیش از 200 کشور حضوری فعال دارد. صرافی کوکوین ۵۷۲ ارز رمزنگاری شده از جمله ایکس آر پی، بیتکوین، دوج کوین و… را برای خرید، فروش و تجارت به کاربران ارائه می‌دهد. کسانی که به دنبال مجموعه گسترده‌ای از دارایی هستند ممکن است از آنچه این صرافی ارائه می دهد شگفت‌زده شوند. کاربران KuCoin می‌توانند از طریق یک پورتال آنلاین یا اپلیکیشن موبایلی که برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد، به حساب‌های خود دسترسی داشته باشند. هم نسخه دسکتاپ و هم نسخه موبایلی آن ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می‌دهند که هم اکنون نسخه اندروید آن پیش روی تان قرار دارد.

پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل کاربران KuCoin: BTC, Crypto exchange می‌توانند برای مشاهده بازارها، خرید ارز دیجیتال، تجارت، قرض دادن کریپتو و موارد دیگر اقدام کنند. این پلتفرم از چهار نوع سفارش پشتیبانی می‌کند: سفارش با قیمت بازار، استاپ لیمیت، و مارجین، معاملات آتی، و معاملات P2P در دسترس هستند که می‌تواند برای کاربران خاص یک امتیاز مثبت باشد. ویژگی ربات برای کمک به ساده‌سازی فرآیند تجارت؛ در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارزهای دیجیتال شما عمل می کند. اگرچه این صرافی گزینه‌ها و ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند اما پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایل آن چندان کاربر پسند نیست. معامله گران مبتدی رمزارز احتمالاً به دلیل ابزارها و ویژگی‌هایی که KuCoin ارائه می‌دهند سردرگم شوند. اگر تازه وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اید بهتر است صرافی کاربرپسندتری را در نظر بگیرید که پیمایش آن کمی راحت‌تر باشد. در حالی که KuCoin تأیید KYC و ویژگی‌های امنیتی استاندارد صنعتی را ارائه می‌دهد، این صرافی در سال 2020 در معرض هک بزرگی قرار گرفت. هکرها بیش از 280 میلیون دلار ارز دیجیتال را از کیف‌پول‌های داغ کاربران سرقت کردند. خوشبختانه دارایی ها توسط یک صندوق بیمه پوشش داده شده بود، اما یک نقض امنیتی به این بزرگی همچنان نگران کننده است. KuCoin علاوه بر ویژگی های امنیتی خود مانند احراز هویت چند عاملی و رمزگذاری، رمز عبور جداگانه ای را برای تجارت به کاربران ارائه می دهد. این رمز عبور علاوه بر اطلاعات ورود به سیستم معمولی کاربران است و برای انجام معاملات یا برداشت دارایی ها مورد نیاز است. 9 این یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند و یک ویژگی امنیتی غیر معمول در میان صرافی های رمزنگاری است.

باز کردن یک حساب کاربری در برنامه KuCoin اندروید ساده است و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می‌کشد. برای شروع از صفحه اصلی KuCoin دیدن کنید و روی ” Sign Up” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. از آنجا، شماره تلفن یا آدرس ایمیل، کد تأیید و رمز عبور را وارد کنید. پس از تنظیم حساب خود می‌توانید معاملات خود را شروع کنید. برای تکمیل فرآیند اولیه وارد حساب کاربری خود شوید، روی «تأیید KYC» در زیر آواتار خود کلیک کنید و برخی از اطلاعات شخصی اولیه را وارد کنید. اگر تصمیم به تکمیل فرآیند پیشرفته دارید، باید مدارک تکمیلی، مانند یک عکس سلفی یا عکس شناسنامه‌ای علاوه بر اطلاعات اولیه شخصی خود ارائه دهید. تکمیل راستی‌آزمایی پیشرفته به شما امکان دسترسی به مزایای معاملاتی بیشتری را می‌دهد. در KuCoin برای دریافت پاسخ سؤالات خود در یک چت زنده شرکت کنند یا برای دریافت کمک در مورد مسائل پیچیده درخواست راهنمایی ارائه دهید. برنامه KuCoin: BTC, Crypto exchange همچنین یک صفحه پشتیبانی ارائه می دهد که در صورت نیاز برای پیمایش سایت یا ویژگی‌ها و ابزارهای آن مفید خواهد بود. برخی KuCoin را به دستکاری بازار متهم می‌کنند و می‌گویند دارایی های آنها به طور تصادفی از حساب‌های آنها ناپدید شده است. اما به هر حال ما در اپلیکیشن برتر این برنامه مطرح و معروف را معرفی کرده ایم و آن را برای دانلود عرضه نموده ایم تا هرکس به آن نیاز داشت با یک کلیک بتواند آن را دریافت و نصب کند.



  • تغییرات نسخه 3.49.1

    • 1.Enriched the network information for crypto deposit and withdrawal
    • 2.Improved the deposit and withdrawal pop-up messages
    • 3.Enabled SEPA payment for EUR deposit
    • 4.Optimized financial accounts
    • 5.Optimized the Share feature of futures position
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران