نسخه جدید و کامل Frenzied Hospital

دسته بندی:

Idle Frenzied Hospital Tycoon Mod – بازی سرمایه دار بیمارستان روانی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Frenzied Hospital Tycoon نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی CASUAL AZUR GAMES یکی از استودیو های بازی معروف مارکت اندروید است که پیش از این هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Hit Master 3D: Knife Assassin ، Worms Zone .io – Voracious Snake ، Stack Ball – Blast through platforms ، Western Sniper – Wild West FPS Shooter ، Hidden Objects – Photo Puzzle ، Friendly Master: Handyman Simulator و ده ها بازی دیگر را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. Idle Frenzied Hospital Tycoon هم یک بازی فوق العاده دیگر از این استودیو بازی سازی کاربلد است که با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. این بازی اساساً یک بازی مدیریت کسب و کار است که در گیم پلی خودش از مکانیزم های کلیکر و آیدل استفاده می کند. در این سبک بازی ها، که در میان گیمر ها بسیار هم محبوب هستند و یک بازی تفننی و ریلکس کننده تلقی می شوند، شما به عنوان مدیر یک کسب و کار نقش آفرینی می کنید و سعی می کنید کسب و کار خودتان را رشد دهید تا بتوانید درآمد تان را افزایش دهید و با به دست آوردن پول های زیاد به مدیری سرمایه دار تبدیل شوید.

Idle Frenzied Hospital Tycoon هم یکی از همین بازی هاست که شما را در نقش مدیر یک بیمارستان روانی قرار می دهد. شما باید سعی کنید با مدیریت درست، بیمارستان تان را بزرگ تر کنید تا بیمارانی که به بیمارستان شما مراجعه می کنند و در صف قرار می گیرند سریع تر درمان شوند و زیاد در صف نمانند. شما کار خودتان را با یک بیمارستان کوچک که کمی هم به یک درمانگاه شباهت دارد شروع می کنید. بیمار ها پس از مراجعه به پیشخوان نوبت می گیرند و سپس به پزشک ها مراجعه می کنند. هدف اولیه شما این است که سرعت خدمات دهی پیشخوان را افزایش دهید تا بیماران بتوانند سریع نوبت بگیرند. سپس می توانید سرعت درمان پزشکان را افزایش دهید تا بیماران سریعاً درمان شوند. به این ترتیب بیماران بیشتری به شما مراجعه می کنند و پول بیشتری به دست می آورید. در ادامه می توانید پول هایی که به دست می آورید را روی دپارتمان ها و خدمات مختلف بیمارستانی و همچنین روی استخدام کادر درمان و پزشک های متخصص سرمایه گذاری کنید و هزینه خدماتی که ارائه می دهید را افزایش دهید تا بتوانید پول بیشتری به دست بیاورید و سرمایه عظیمی به دست بیاورید. Idle Frenzied Hospital Tycoon توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی پول خرج کنید به جای کم شدن زیاد می شود [اگر در هنگام ورود خطایی دیدید فقط روی تایید کلیک کنید].



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران