جدیدترین نسخه InfiniteJets

دسته بندی:

Sky Gamblers – Infinite Jets v1.0.0 – بازی اکشن و هیجان انگیز “قماربازان آسمان: جت های بی نهایت” برای اندروید نسخه پولی بازی به شکل خریداری شده با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Sky Gamblers – Infinite Jets – قماربازان آسمان: جت های بی نهایت یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و جذاب از سری بازی های Sky Gamblers از استودیوی رومانیایی Atyp i cal Games برای دستگاه های اندرویدی است که در قالب یک عنوان پولی با قیمت 4.99 دلار برای خرید در گوگل پلی عرضه شده است اما اپلیکیشن برتر مثل همیشه برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه و ارائه نسخه پولی بازی به صورت خریداری شده و کامل کرده و آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده است تا شما دوستان بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای قادر به تجربه نسخه پولی این بازی به شکل کامل باشید. سری بازی های قماربازان آسمان همیشه جزو برترین بازی های سبک نبرد جنگنده های هوایی بوده اند و استودیوی Atypical Games با ارائه بازی های متنوعی در این زمینه مثل Sky Gamblers: Storm Raiders ، Sky Gamblers: Storm Raiders 2 و Sky Gamblers: Air Supremacy توانسته توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند. حالا این استودیو در اواسط سال 2021 با رونمایی از نسخه جدیدی از این فرانچایز یک بار دیگر به روند موفقیت های خود تداوم بخشید. معمولاً بازی های این استودیو در هر بار ارائه جدید ویژگی های بهتری دارند و بازی Sky Gamblers – Infinite Jets نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این عنوان با ویژگی های جذاب، گیم پلی بسیار حرفه ای و از همه این ها مهم تر گرافیک فوق العاده حرفه ای و در سطح بازی های کنسولی رو به رو هستیم.

بازی Sky Gamblers – Infinite Jets دارای دو بخش اصلی تک نفره و چند نفره است. بخش تک نفره خود شامل بخش مرحله ای یا کمپین (Campaign) می شود که طی آن شما می توانید بخش مرحله ای و داستانی بازی را دنبال کنید. در این قسمت داستانی جالب و حماسی از خیانتی که منجر به یک جنگ شده است روایت می شود. در قسمتی دیگر از بخش تک نفره شما می توانید در نبردهای PVE یا نبرد با ربات های بازی شرکت کنید. بخش چندنفره به نبردها و مبارزات چندنفره و آنلاین PVP مربوط می شود که مدهای گوناگونی دارد و مهم ترین مد آن رقابت های گروهی 7 به 7 است که در آن شما باید در کنار هم تیمی های دیگر به صورت آنلاین با رقبای مختلف از سراسر دنیا مبارزه کنید و با کسب امتیاز بیشتر برنده این رقابت ها باشید. Sky Gamblers – Infinite Jets گیم پلی بسیار حرفه ای و تکامل یافته ای دارد که به نسبت بازی های قبلی و حتی دیگر بازی های مشابه در همین سبک، نسل جدیدی از گیم پلی را ارائه کرده است. این گیم پلی در کنار گرافیک پرجزئیات با طراحی های بی نظیر، مدل سازی های دقیق، افکت های بصری و صوتی و فیزیک ها و تخریب پذیری های واقع گرایانه، تجربه ای کاملاً منحصر به فرد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر از علاقه مندان به بازی های شبیه سازی، هواپیمایی و نبرد جنگنده ها و جت ها هستید، بازی Sky Gamblers – Infinite Jets بدون شک می تواند حسابی شما را به وجد آورده و ساعت ها سرگرم کند. برای دانلود این بازی می توانید به قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت بازی کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.atypicalgames.infinitejets را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • first release for Android
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران