دانلود نسخه آخر OCO

دسته بندی:

OCO v1.5135 Mod – بازی پازل و فکری سرگرم کننده او سی او اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه طلا بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

OCO نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی SPECTRUM48 برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی ایندی SPECTRUM48 تاکنون بازی دیگری را در مارکت اندروید منتشر نکرده است و OCO در حقیقت اولین تجربه این استودیو بازی سازی است. OCO اساساً یک بازی پازل – پلتفرمر مینیمالیستی و دو بعدی است که به خاطر استایل خاص و یونیکش، بیشتر مناسب ذائقه گیمر هایی است که به بازی های مدرن علاقه دارند. اما در عین حال، هر گیمری با هر رده سنی و هر سلیقه ای هم می تواند این بازی را امتحان کند و از آن لذت ببرد. OCO گیم پلی بسیار ساده ای دارد و مکانیزم های گیم پلی آن به راحتی قابل یادگیری می باشند. در این بازی شما کنترل یک نقطه مربعی شکل را به عهده دارید و وظیفه تان این است که با پریدن از روی پلتفرم ها، نقطه های مربعی شکلی که در طول بازی قرار داده شده اند را جمع آوری کنید و امتیاز کسب کنید تا بتوانید وارد مراحل بعدی بازی شوید. این ایده در نگاه اول بسیار ساده و ابتدایی به نظر می رسد، اما این فقط نیمی از ماجراست. مراحل این بازی بسیار پیچیده تر از آن چیزی که به نظر می رسند طراحی شده اند و بدون شک چالش هایی که شما در این بازی با آن رو به رو خواهید شد نظر شما را در مورد این بازی تغییر خواهند داد. مراحل بازی کوتاه هستند و در عرض چند دقیقه به پایان می رسند، اما چالش اصلی شما به دست آوردن امتیاز ۳ ستاره کامل و پشت سر گذاشتن مراحل بازی با کمترین تعداد پرش است. بنابراین، اگر فکر می کنید می توانید از پس مراحل این بازی بر بیایید، خودتان را برای OCO آماده کنید!

OCO همه چیز برای تبدیل شدن به بازی مورد علاقه جدید شما را دارد. اولین چیزی که در این بازی توجه شما را جلب خواهد کرد، مکانیزم های ساده گیم پلی آن است. توسعه دهندگان این بازی تلاش کرده اند تا حد امکان بازی را مینی مالیستی نگاه دارند و در مراحل بالاتر مکانیزم های کمتری را به آن معرفی کنند. این باعث می شود با پیشروی در مراحل بازی با مکانیزم هایی که ذهن شما را بیش از اندازه درگیر می کنند و باعث خسته کننده شدن بازی می شوند رو به رو نشوید. مراحل ابتدایی بازی تقریباً مراحل آموزشی بازی هستند، اما رفته رفته بازی چالش برانگیز تر می شود و درجه سختی مراحل افزایش پیدا می کند. کمپین OCO دارای بیش از 150 مرحله فوق العاده و هیجان انگیز است. اما نکته جالب دیگری که در مورد این بازی وجود دارد این است که بیش از 60.000 مرحله که توسط گیمر ها از سرتاسر جهان طراحی شده اند هم برای شما در دسترس است. ضمن اینکه خود شما هم می توانید از طریق ادیتور عالی این بازی مراحل خودتان را بسازید و آن را با گیمر های دیگر به اشتراک بگذارید. و در آخر، چیزی که بیشتر از هر چیز دیگری در مورد این بازی جالب است، فضای گرافیکی و صداگذاری های آن است. فضای گرافیکی بازی و موسیقی متن ای دی ام این بازی آنقدر در کنار هم عالی هستند که شما را در بازی غرق می کنند و تجربه ای را برای شما به ارمغان می آوردن که هرگز فراموشش نخواهید کرد. پیشنهاد می کنیم برای تجربه هر چه بهتر این بازی، حتماً آن را با هدفون امتحان کنید. OCO توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5135

    • Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران