دانلود برنامه ــ ابزارها Galaxy Wearable

دسته بندی:

Galaxy Wearable (Samsung Gear) v2.2.41.21071361 – مدیریت ساعت و دیگر ابزار های هوشمند سامسونگ نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

پس از تجربه موفق گوشی های هوشمند و مشاهده فروش شگفت انگیز آن ها، کمپانی ها تصمیم گرفتند که دستگاه های بیشتری را به جرگه دستگاه های هوشمند وارد نمایند. ابزار ها و وسایلی که همیشه همراه انسان هستند، بهترین گزینه برای هوشمند شدن می باشند. ساعت مچی، عینک، هدفون و دستنبد از جمله وسایلی بودند که برای هوشمند سازی، انتخاب شدند. ساعت های هوشمند، می توانند علاوه بر نمایش نوتیفیکیش های گوشی، اپلیکیشن های مستقلی را نیز اجرا نمایند و با سنسور های متعدد خود بر وضعیت سلامتی و فعالیت فرد نظارت داشته باشند. این ویژگی های بسیار جذاب این دستگاه ها را بسیار موفق ساخت و شرکت های بزرگی را به سمت تولید آن ها کشاند. اپل یکی از اولین شرکت ها بود که اقدام به تولید اسمارت واچ کرد، پس از آن سامسونگ ساعت های هوشمند مدل Gear خود را روانه باز کرد و توانست بخش بزرگی از آن را تصاحب نماید. سامسونگ برای اتصال اسمارت واچ به گوشی اپلیکیشنی به نام Samsung Gear توسعه داده بود که امکانات فراوانی را در اختیار کاربر قرار می داد. پس از تجربه موفق ساعت هوشمند، سامسونگ تصمیم به تولید دیگر ابزار های هوشمند نیز گرفت، بنابراین نیاز بود که این اپلیکیشن تغییر یافته و برای اتصال این ابزار های جدید آماده شود بنابراین سامسونگ با اعمال تغییرات گسترده نام آن را هم تغییر داد. Galaxy Wearable (Samsung Gear) عنوان یک اپلیکیشن برای اتصال ساعت و دیگر ابزار های هوشمند سامسونگ به گوشی و مدیریت کامل آن ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید روی ظاهر ساعت، نوتیفیکیشن هایی که قرار است روی ساعت و دیگر ابزار ها نمایش داده شود و تنظیمات دیگر آن ها مدیریتی کامل داشته باشید. همچنین می توانید سیستم ساعت و اپلیکیشن های نصب شده روی آن را به روز رسانی کرده و یا اپلیکیشن های جدید روی آن نصب کنید. این برنامه شما را قادر می سازد تا به صورت جامع دستگاه های هوشمند سامسونگ خود را به یکدیگر متصل نموده و تنها با استفاده از گوشی روی همه آن ها مدیریت داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Galaxy Wearable (Samsung Gear) اندروید:

  • اتصال و قطع اتصال به گوشی موبایل
  • به روز رسانی اپلیکیشن های نصب شده در ساعت هوشمند
  • اعمال تنظیمات مربوط به ساعت و زمان
  • دانلود اپلیکیشن برای ساعت
  • پیدا کردن ساعت هوشمند با گوشی
  • اعلانات، تنظیمات دیگر و …

اپلیکیشن Galaxy Wearable (Samsung Gear) برنامه ای لازم و ضروری برای تمامی دارندگان ابزار های پوشیدنی هوشمند سامسونگ است که با بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 2.2.41.21071361

    • - Fix runtime exception
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران