دانلود آخرین نسخه ــ اکشن My Friend Pedro

دسته بندی:

My Friend Pedro v1.11 Mod – بازی اکشن و آرکید بسیار سرگرم کننده “دوستِ من پدرو” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (در دسترس بودن محتوای پولی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

My Friend Pedro – دوستِ من پدرو یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2021 برای سیستم عامل اندروید است که بالاخره بعد از مدت ها انتظار و حواشی متعدد در آگوست 2021 به صورت رسمی برای دستگاه های اندرویدی در قالب یک بازی رایگان اما محدود (با قابلیت خرید درون برنامه ای) در گوگل پلی عرضه شد. این بازی با همکاری استودیوهای DeadToast Entertainment و 22nd Century Toys LLC توسعه یافت و توسط شرکت آمریکایی DevolverDigital منتشر شد. اولین نسخه رسمی این بازی در ژوئن سال 2019 برای کنسول های نسل هشتمی PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch و Microsoft Windows منتشر شد و بعد از دو سال بالاخره DevolverDigital تصمیم گرفت تا این بازی را برای سیستم عامل های iOS و Android پورت کند و به انتظارهای فراوان کاربران پایان دهد. خوشبختانه بعد از این انتظار طولانی شاهد منتشر شدن نسخه کامل، نهایی و بدون مشکل این بازی برای دستگاه های اندرویدی هستیم. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و به محض انتشار این بازی آن را تهیه، بررسی و آماده سازی کرده و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی با افتخار نسخه اندرویدی این بازی را تقدیم شما عزیزان می کند. با ما در معرفی و نگاه کلی به این بازی زیبا و دوست داشتنی همراه باشید.

My Friend Pedro ترکیبی بی نظیر از سبک های آرکید و پلتفرمر در قالب یک بازی اکشن و هیجان انگیز است. ویژگی های منحصر به فرد این بازی و رویکرد جذاب آن در مقایسه با دیگر بازی های مشابه باعث شده تا My Friend Pedro جایگاه ویژه ای در بین مخاطبین داشته باشد. این بازی داستانی از شخصیت اصلی بازی که Pedro نام دارد را روایت می کند. دشمنان Pedro خانواده او را ربوده و Pedro را بعد از ضرب و شتم بسیار زیاد رها کردند تا از بین برود. اما هدف بزرگ او برای انتقام باعث شد تا انرژی خود را بازیابی کرده و برای انتقام جویی علیه دشمنان و نجات جان اعضای خانواده اش پا به یک ماجراجویی مخاطره آمیز بگذارد. در بازی My Friend Pedro شما باید به او کمک کنید تا در 37 مرحله مختلف در شرایط گوناگون دشمنان را از بین ببرید و به هدف اصلی خود نزدیک تر شوید. مراحل بازی در قالب سبک های مختلف از جمله سبک پلتفرمر و مراحلی سوار بر موتور و اسکیت دنبال می شوند. همین مسئله باعث شده تا این بازی تنوع زیادی داشته و روند آن پویا و مهیج باشد. در بازی دوستِ من پدرو زد و خوردهای بسیار، انفجار، نابودی و تخریب پذیری های زیادی وجود دارد که حسابی می تواند شما را هیجان زده کرده و سرگرم کند. بازی دوستِ من پدرو از آن قبیل بازی هایی است که در عین سادگی می تواند مخاطبین خود را با ویژگی های جذابی که دارد به وجد بیاورد. این بازی همچنین یک رکورد فوق العاده از خود به جای گذاشته است چرا که تنها در کمتر از یک هفته بعد از انتشار موفق شده تا بیشتر از 1 میلیون دانلود فعال در گوگل پلی به نام خود به ثبت برساند که رقمی بسیار بالا و تحسین برانگیز است. این بازی برخلاف ظاهر کارتونی و فانتزی اما محتوایی کاملاً بزرگسالانه و خشونت آمیز دارد. برای تجربه نسخه نهایی و تست شده این بازی به صورت کامل و بدون محدودیت کافیست به بخش دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و این بازی را از لینک های مستقیم سایت دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.11

    • Thanks for your valuable feedback! This update is ad supported and allows players to play the whole game for free and restart from checkpoints. Premium Unlock is still available for an ad free experience and additional Blood Rush game mode. Have fun and please leave us a review!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران