دانلود جدیدترین نسخه Zombie Hospital

دسته بندی:

Zombie Hospital Tycoon Mod – بازی سرمایه دار بیمارستان زامبی ها اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلا و الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Zombie Hospital Tycoon نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Hot Siber i ans ltd برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اگر شما از بازی های آیدلی، مدیریتی، سرمایه داری، شبیه سازی، و کلیکر خوشتان می آید، Zombie Hospital Tycoon دقیقاً همان چیزی است که شما دنبالش می گردید. این بازی با یک گیم پلی عالی و یک طرح داستانی جالب، توانسته تجربه ای را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد که هم برای کهنه سربازان این سبک بازی ها جذاب و سرگرم کننده است و هم برای افرادی که به تازگی قصد دارند این سبک بازی ها را امتحان کنند. مکانیزم های ساده و سرراست گیم پلی این بازی باعث شده است تا Zombie Hospital Tycoon یک بازی کژوال و تفریحی فوق العاده برای پر کردن اوقات فراغت باشد و برای تمام رده های سنی مناسب باشد. این بازی شما را وارد یک فضای آخرالزمانی می کند. جایی که ویروس زامبی شیوع پیدا کرده و همه جهان را گرفتار پاندمی وحشتناکی کرده است. اما بر خلاف اکثر بازی هایی که شما در آنها باید زامبی ها را بکشید تا بتوانید جهان را نجات دهید، در این بازی شما باید به جای استفاده از بمب و موشک و اسلحه، با استفاده از دارویی که دانشمندان برای این ویروس خطرناک پیدا کرده اند، انسان های مبتلا را درمان کنید و جهان را از این ویروس پاک کنید. برای اینکار، شما کنترل یک بیمارستان زامبی را به عهده می گیرید و سعی می کنید تا جایی که می توانید این بیمارستان و پرسنلش را به بهترین نحو ممکن اداره و مدیریت کنید تا بتوانید بالاترین میزان اثربخشی در درمان را در بیمارستان تان داشته باشید. به این ترتیب، دولت و مؤسسات خیریه بودجه شما را افزایش می دهد و شما می توانید علاوه بر پیشگام بودن در درمان بیماری زامبی، درآمد و پول زیادی به دست بیاورید و به یک سرمایه دار بزرگ تبدیل شوید.

با شروع بازی Zombie Hospital Tycoon با دکتر مارکوس آشنا می شوید. دکتر مارکوس یکی از پرسنل بیمارستان و یکی از دانشمندانی است که توانسته روش درمان ویروس زامبی را پیدا کند. اون به شما کمک می کند که با وظایف تان آشنا شوید و اطلاعات لازم و کافی برای درمان بیماران را به دست بیاورید. بیماران شما هر روز در بازه های زمانی مشخص توسط ماشین های مخصوصی به بیمارستان آورده می شوند. اگر شما تخت های بیمارستانی خالی داشته باشید، می توانید بیماران را قبول کنید و آنها را وارد پروسه درمان کنید. در ابتدا تخت های بیمارستانی شما و همچنین تعداد پرسنل تان محدود هستند و دست شما در پذیرش بیماران زیاد باز نیست. اما رفته رفته می توانید تخت های بیشتری اضافه کنید و هر تعداد که لازم ببینید پرسنل به کادر درمان تان اضافه کنید. بیمارانی که به بیمارستان شما آورده می شوند به رسیدگی دائم نیاز دارند. هر بیمار دارای یک معیار بالای سرش است که میزان پرخاشگری و تمایل به تهاجمش را نشان می دهد. شما باید نیاز های شش گانه بیماران که شامل سلامتی، غذا، امنیت، بهداشت، خوشحالی، و راحتی می شوند را برطرف کنید تا میزان پرخاشگری و تمایل به تهاجم آنها کاهش بیابد و پرسنل و کادر درمان تان را مورد حمله قرار ندهند و آنها را نکشند. به این ترتیب، آنها مرتب دوز های دارو های مورد نیاز برای درمان شان را دریافت می کنند و بهبود پیدا می کنند. بنابراین، شما باید همیشه به توسعه و رشد بیمارستان تان اهمیت بدهید و تخت های جدید،‌ پرسنل جدید، کادر درمان مجرب، پزشک متخصص، تجهیزات پزشکی مدرن و به روز، بخش های مختلف بیمارستانی، و… را به بیمارستان تان اضافه کنید تا نیاز های بیماران تان تامین شود و زیادی پرخاشگر و تهاجمی نشوند. همچنین، شما باید همیشه میزان درآمد و هزینه توسعه بیمارستان تان را هم مورد بررسی قرار دهید و آن را تحت کنترل نگه دارید. اگر درآمد و هزینه شما به هم نخورد، مطمئناً یک جای کار تان اشتباه بوده است و شما دقت لازم را نداشته اید. برای جبران اشتباه تان و کاهش هزینه ها، می توانید پرسنلی که به آنها احتیاج ندارید را اخراج کنید و درآمد و هزینه هایتان را به تعادل برسانید. تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت بازی Zombie Hospital Tycoon را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

نکات تکمیلی :

  1. در نسخه مود بازی طلا و الماس شما بجای کم شدن زیاد می شود ؛ خرج کنید …
  2. ظاهرا مراحل بعدی بازی نیازی به اتصال اینترنت دارد ؛ اگر با خطایی روبرو شدید فیلت-رشکن فعال کنید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران