دانلود برنامه ــ ابزارها Edge Gestures

دسته بندی:

Edge Gestures v1.10.2 – اپلیکیشن ایجاد میانبر و دسترسی سریع به برنامه های اندروید نسخه خریداری شده با قیمت 1.49 دلار تقدیم شما

دستگاه های هوشمند اندروید بنا به سخت افزار و نسخه اندرویدی خود از قابلیت ها و توانایی های ویژه ای بهره می برند که برخی از این قابلیت ها بسیار جذاب و کارامد می باشد. یکی از برترین قابلیت های موجود در اسمارت فون های اندرویدی پشتیبانی آن ها از دسترسی سریع به دیگر اپلیکیشن ها و یا تنظیمات است به گونه که با حالت های خاص لمس صفحه و یا به عبارتی دیگر با ژست های مختلف خواهید توانست به سرعت به نرم افزار ها و یا تنظیمات دسترسی داشته و آن ها را به آسانی مدیریت نمایید. Edge Gestures عنوان برنامه ای عالی و حرفه ای در زمینه دسترسی سریع به قسمت های مختلف دیوایس های اندروید ، توسط حالت های خاص لمس صفحه می باشد که به وسیله ChYK, the dev تولید و منتشر شده است. این نرم افزار قدرتمند این امکان را به کاربران خود می دهد تا با استفاده از ژست های مختلف بتوانند به هر چیزی دسترسی سریع داشته باشند. پس از نصب صفحه نمایش دیوایستان به سه قسمت تقسیم می شود که برای هر قسمت ژست های مختلف قابل تعریف و انتخاب می باشند! به عنوان مثال با لمس طولانی قسمت سمت چپ صفحه نمایش می توانید به گوگل کروم دسترسی و با لمس طولانی قسمت راست صفحه نمایش به تنظیمات تاریخ و ساعت دسترسی داشته باشید!

حالت های مختلفی برای ژست ها در Edge Gestures موجود است که در میان آن ها می توان به دو بار ضربه به روی صفحه، کشیدن صفحه به بالا، کشیدن صفحه به پایین و … اشاره نمود. علاوه بر قسمت های مختلف صفحه سه دکمه موجود در پایین صفحه نمایش نیز قابل برنامه ریزی بوده و در صورت نیازتان خواهید توانست آن ها را نیز به میانبر هایی منحصر به فرد تبدیل کنید. علاوه بر این باید بدانید این اپلیکیشن قدرتمند به دسترسی روت نیاز نداشته و بر روی اندروید 4.4 و بالاتر به راحتی اجرا می شود. اپلیکیشن Edge Gestures با توجه به میزان اهمیت خود برای دسترسی سریع به قسمت های مختلف دیوایس توانسته است امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران در پلی استور دریافت نماید که هم اکنون می توانید در سایت اپلیکیشن برتر به نسخه خریداری شده به قیمت 1.49 دلار دسترسی داشته باشید و آن را با یک کلیک دانلود نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.10.2

    • - fixed a problem in which the direction of operation was reverse for pull and slide of the bottom edge
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران