دانلود آخرین نسخه Portrait Sketch

دسته بندی:

Portrait Sketch Ad-Free v3.7 – اپلیکیشن تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

نقاشی و طراحی جزو هنر های دیرینه ای هستند که هر چقدر هم تکنولوژی پیشرفته تر شود اصالت خود را حفظ می کنند. طراحی های پرتره بسیار زیبا هستند و هنرمندانی وجود دارند که با پرداخت مبلغی اقدام به کشیدن طرح هایی از شما می کنند. همان طور که اشاره کردیم برای داشتن این طرح های ایجاد شده با قلم مو باید هزینه کنیم که ممکن است برخی قادر به پرداخت اش نباشند. به همین دلیل قصد داریم تا در این پست با معرفی یک نرم افزار شما را شگفت زده کنیم! Portrait Sketch Ad-Free عنوان یک اپلیکیشن تبدیل تصاویر به طراحی های زیبا می باشد که توسط شرکت Dumpling Sandwich Software Inc توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با مجموعه امکانات و قابلیت های خاص خود کمک می کند که تصاویر پرتره تان را به طرح های کشیده شده با قلم تبدیل کنید. برای استفاده از این استارت اپ تنها کافی است صفحه نمایش را لمس کرده و تصویر دل خواه تان را برگزینید. یکی از پر طرفدار ترین امکانات و نقاط قوت این اپ هوشمند را می توان طرح های بی نظیر اش دانست؛ به گونه ای که هیچ محدودیتی در دسترسی به آن ها نداشته و تنها با یک اشاره تصاویر به طرح هایی فوق العاده تبدیل می شوند. علاوه بر طرح های سیاه و سفید چندین طرح رنگی نیز در دسترس هستند که نتایج نهایی را همانند نقاشی هایی بدون نقص از چهره کاربر تبدیل می کند. سرعت پردازش اطلاعات بسیار بالا بوده و نتایج خروجی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. علاوه بر این برای اشتراک گذاری عکس ها با دوستان خود قادر خواهید بود که به صورت مستقیم از طریق خود نرم افزار اقدام به اشتراک گذاری نتایج نهایی با شبکه های اجتماعی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Portrait Sketch Ad-Free اندروید :

  • تبدیل تصاویر به طرح هایی بسیار زیبا
  • مجموعه ای از حالت های مختلف طراحی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • دقت و کیفیت بسیار بالای طرح های نهایی
  • دسترسی داشتن به طرح های رنگی در کنار طرح های سیاه و سفید
  • به اشتراک گذاری طراحی ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی
  • محیط کاربری ساده و آسان برنامه

اپلیکیشن Portrait Sketch Ad-Free با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود در زمینه تبدیل تصاویر به طراحی های جذاب توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید. هم اکنون خواهید توانست جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از لینک های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.7

    • Support new android version
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  Perfect365 برای اندروید

نسخه جدید و آخر Perfect365 برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران