آخرین نسخه ــ لانچر و شخصی سازی Lockscreen Widgets

دسته بندی:

Lockscreen Widgets v1.17.1 – اپلیکیشن افزودن ویجت به لاک اسکرین اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار

Lockscreen Widgets عنوان یک اپلیکیشن کاربردی و پر طرفدار افزودن ویجت به قفل صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی می باشد که توسط Zachary Wander توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اندروید، با مجموعه امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه توانست جزو محبوب ترین سیستم عامل های جهان محسوب شود. طیف وسیعی از امکانات و ابزار این سیستم عامل به بخش شخصی سازی اختصاص داده شده است! کاربران گوشی های هوشمند در نسخه های ابتدایی اندروید شاهد یک ویژگی فوق العاده بودند. قابلیتی که به کمک آن می توانستید ویجت های دلخواه تان را روی قفل صفحه نمایش قرار داده و برخی از نیاز هایتان را بدون باز کردن لاک اسکرین برطرف نمایید. با توجه به تصمیمات شرکت بزرگ گوگل این ویژگی در اندروید 5 و بالاتر از دسترس کاربران خارج شد. مدتی است که باز هم شاهد ارائه این قابلیت به صورت بسیار محدود هستیم و تنها برخی از سازندگان اسمارت فون های اندرویدی این ویژگی را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. اما همان گونه که مطلع هستید، سیستم عامل اندروید انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و توسعه دهندگان با مطلع بودن از این موضوع به طور مداوم تلاش می کنند تا هر گونه کمبودی را برطرف سازند! سازندگان استارت اپ Lockscreen Widgets با دانستن محبوبیت زیاد ویجت های قفل صفحه نمایش تلاش می کنند که بار دیگر به شما عزیزان اجازه دهند که برخی از ویجت ها را بر روی قفل نمایشگر گوشی هوشمند تان قرار داده و بتوانید نهایت بهره را از آن ببرید. برنامه فوق برای افزایش کارایی و مانور بیشتر بر روی ویجت ها مجموعه ای از گزینه های مدیریتی را در اختیارتان قرار می دهد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

افزودن ویجت به صفحه نمایش اندروید با استفاده از برنامه Lockscreen Widgets

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم برنامه Lockscreen Widgets یکی از بهترین گزینه های موجود برای افزودن ویجت به لاک اسکرین اسمارت فون های اندرویدی می باشد. این ابزارک ها در قالب قاب هایی جداگانه به قفل صفحه نمایش اضافه شده و می توانید تمامی نیاز های تان را به این ابزار برطرف سازید. همانند دیگر ویجت هایی که ما به صفحه نمایش اصلی گوشی های هوشمند خود اضافه می کنیم کاربران اپ فوق قادر خواهند بود که اندازه این ابزارک ها را تغییر داده و متناسب با فضای در دسترس آن ها را تنظیم نمایند.

نبود محدودیت در افزودن ویجت ها

در مارکت های اندرویدی اپ های مختلفی در این زمینه وجود دارند اما یکی از مشکلاتی که گاها کاربران در هنگام استفاده از آن ها، با آن رو به رو می شوند عدم توانایی استفاده از هر نوع ابزارکی است! در این نرم افزار ها شما می توانید تنها از ویجت هایی خاص استفاده کنید، اما این محدودیت در برنامه Lockscreen Widgets وجود ندارد. به کمک این استارت اپ هر ویجتی که قادر به استفاده از آن، در هوم اسکرین گوشی هوشمندتان هستید در لاک اسکرین نیز قابل استفاده است.

امنیت بالا و استفاده نکردن از دسترسی های غیر ضروری

یکی از موضوعاتی که باعث محبوبیت بالای این استارت اپ شده است امنیت بسیار بالای آن می باشد. نرم افزار Lockscreen Widgets در هنگام نصب و استفاده، از مجوز های غیر ضروری استفاده نکرده و همین موضوع نیز باعث می شود که کاربران بتوانند با خیال راحت و بدون هیچ گونه مشکلی نسبت حملات باج افزاری و یا کیلاگر ها از این اپ هوشمند نهایت بهره را ببرند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lockscreen Widgets اندروید :

  • استفاده از ویجت های دلخواه خود در لاک اسکرین اسمارت فون های اندرویدی
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ویجت ها
  • گزینه ای برای تنظیم اندازه ویجت های انتخاب شده
  • مخفی کردن ویجت های لاک اسکرین تنها با سه بار لمس آن ها
  • جا به جا کردن ابزارک ها و قرار دادن آن ها در هر قسمت از نمایشگر

اپلیکیشن Lockscreen Widgets با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است در مدت زمانی بسیار کوتاه توجه هزاران نفر از کاربران گوگل پلی را به خود جلب کند. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده ان را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.17.1

    • Add option to adjust duration of fade-in/out animation.
    • Add new debug logs.
    • Fix an issue where the widget frame wouldn't show up.
    • Fix an issue where widget resize thresholds were too small, causing over-resizing.
    • Fix an issue where widget resizing could only happen one step at a time.
    • Crash fixes.
    • Dependency updates.
    • Code changes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران