دانلود آخرین نسخه ــ مدیریت فایل Files

دسته بندی:

PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner v1.5.0 – اپلیکیشن مدیریت فایل هوشمند و زیبا اندروید نسخه مود و کامل برنامه تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner عنوان یک اپلیکیشن مدیریت فایل هوشمند و زیبا اندرویدی می باشد که توسط تیم Android Does Team توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کاربران اسمارت فون های اندرویدی جدای از اصلی ترین نیاز های شان با توجه به سلیقه ای که دارند همیشه می خواهند که استارت اپ های جدید و متفاوت را تجربه کنند. برنامه هایی که جدای از ویژگی های مورد نیازشان امکانات و قابلیت های گسترده تری را عرضه کرده و آن ها را متعجب کند. متاسفانه اگر توجه کرده باشید می توانیم کمترین تنوع امکانات را در فایل منیجر ها مشاهده کنیم. ما در حالت پیش فرض به یک فایل منیجر پر امکانات دسترسی داریم که در دیگر عناوین این ویژگی ها همچنان اندکی بیشتر گسترش یافته و در اختیار کاربران قرار داده شده اند. با این وجود ما در این پست قصد داریم که شما کاربران همیشگی اپلیکیشن برتر را با یک فایل منیجر پر طرفدار آشنا کنیم؛ برنامه ای که بدون شک جزو طرفداران پر و پا قرص آن می شوید! PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner به شما عزیزان کمک می کند که در کنار مجموعه ابزار رایج و دستورات مدیریت فایل به مجموعه ای دیگر از ویژگی های کاربردی دسترسی پیدا کنید. این ویژگی ها به شما در مدیریتی بهتر و آسان تر کمک کرده و نیاز تان را به دیگر اپ های جانبی از بین خواهند برد. پس اگر شما نیز از نصب چندین و چند نرم افزار خسته شده اید این برنامه را از دست نداده و با ما همراه باشید.

PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner یک چاقوی سوئیسی همه کاره!

هر اپلیکیشنی برای محبوبیت در بین کاربران باید ویژگی های خاصی داشته و آن ها را بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیارشان قرار دهد. بر خلاف تمامی برنامه های مدیریت فایل که ما در مارکت گوگل پلی شاهد آن ها هستیم، نرم افزار PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner را می توان یک جعبه تشکیل شده از چندین ابزار گوناگون دانست که هر کدامشان به نوعی برخی از نیاز های شما عزیزان را برطرف می کنند. در کنار این قابلیت ها، به مجموعه ای از دستورات رایج مدیریتی، دسترسی دارید که در میان شان می توان به کپی، انتقال، ایجاد پوشه ها، دسته بندی های فایل و … اشاره کرد.

ابزار پاک کننده فوق العاده قوی

همان گونه که در توضیحات فوق بار ها و بار ها به این موضوع اشاره کرده ایم، از دلایل محبوبیت استارت اپ PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner امکانات جانبی اش می باشد. یکی از اصلی ترین این امکانات را می توان ابزار پاک کننده تعبیه شده در آن دانست. این ابزار به شما کاربران محترم اجازه می دهند که بدون نیاز به نصب برنامه های بهینه سازی تنها در چند ثانیه حافظه اسمارت فون خود را اسکن کرده و لیستی از جانک فایل ها را شناسایی و با یک اشاره حذفشان کنید. شاید برخی از کاربران با خواندن این قسمت از توضیحات با خود بگویند که فایل منیجر های دیگری هم ممکن است این ویژگی را عرضه کنند؛ اما اصلی ترین دلیل تمایز برنامه نه تنها ابزار بهینه سازی قدرتمندش می باشد؛ بلکه یک آنتی ویروس داخلی است که به طور مداوم و 24 ساعته از اسمارت فون اندرویدی تان محافظت می نماید.

UI زیبا و کاربرپسند

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بسیاری از توسعه دهندگان توجه ویژه ای به آن ندارند رابط کاربری برنامه های شان می باشد. آن ها تصور می کنند که با ارائه امکانات و قابلیت های مناسب می توانند توجه کاربران را به سمت خود جلب نمایند، اما باید بگوییم که داشتن یک رابط کاربری مناسب یکی از اصلی ترین نیاز های کاربران است. خوشبختانه تیم طراح PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner این استارت اپ را به گونه ای طراحی کرده است که شما عزیزان می توایند در محیطی زیبا تجربه مدیریتی جدید را کسب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner اندروید :

  • مدیریت فایل های موجود در حافظه داخلی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از رایج ترین دستورات مدیریتی
  • سیستم بهینه ساز داخلی برای شناسایی تمامی جانک فایل ها
  • حذف فایل های اضافی شناسایی شده تنها با یک اشاره
  • آنتی ویروس داخلی برای جلوگیری از هر گونه اقدام به نقض حریم خصوصی
  • تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه اطلاعاتی دقیق در ارتباط با آن ها
  • گزینه ای برای مدیریت تمامی برنامه های نصب شده!
  • امکان به اشتراک گذاری فایل های تان به چندین روش مختلف
  • دسته بندی خودکار فایل های موجود در حافظه
  • رابط کاربری جذاب و زیبا

اپلیکیشن PoMelo File Explorer – File Manager & Cleaner با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه مود آن را از وب سایت پر بازدید و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.0

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه آخر و کامل  Memory Zone برای موبایل

نسخه آخر و کامل Memory Zone برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران