دانلود نسخه آخر smoke

دسته بندی:

Smoke kwgt v2021.Jun.26.18 – اپلیکیشن ویجت زیبا و دودی kwgt مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

اگر بخواهیم تعریفی ساده در ارتباط با ویجت ها داشته باشیم؛ می توان آن ها را ساده ترین ابزار های موجود در اندروید دانست که بسیاری از دسترسی ها را برای ما ساده تر می کنند! دسترسی هایی که گاهی برای استفاده از آن ها ممکن است چندین و چند دقیقه منتظر پردازش اطلاعات باشید. بسیاری از نرم افزار هایی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم دارای ویجت های اختصاصی خود هستند. این ویجت ها شرایطی را فراهم می سازند که بدون نیاز به اجرای برنامه و مشاهده لیستی از گزینه های پیچیده سریعا دستورات را اجرا کنیم. گاها برای تمامی ما پیش می آید که این ویجت های اختصاصی و از پیش تنظیم شده ما را راضی نکرده و به دنبال نسخه های دیگری از آن ها هستیم! یکی از بهترین راه های ممکن برای برطرف سازی این محدودیت استفاده از kwgt می باشد. این نرم افزار که در پست های گذشته آن را معرفی کرده ایم به شما عزیزان اجازه می دهد ویجت های دلخواه تان را بدون هیچ گونه پیچیدگی ایجاد کرده و به سادگی از آن ها استفاده نمایید. برای کار با استارت اپ فوق نیازی به هیچ گونه دانش خاصی نیست، تنها کافی است اندکی گزینه ها را دستکاری کرده و آن ها را زیر و رو کنید. با این وجود در بسیاری از مواقع کاربران زمان کافی برای ساخت ویجت های دلخواه شان را ندارند به همین دلیل برخی از توسعه دهندگان به کمک کاربران آمده و ویجت های خاصی را برای kwgt طراحی کرده اند. Smoke kwgt عنوان یک ویجت زیبا و دودی kwgt مخصوص اندروید می باشد که توسط Wigebox توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. در این مجموعه بی نظیر بیش از 25 ویجت مختلف برای دستورات گوناگون در نظر گرفته شده است که بهره مندی از آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و تنها نیاز به یک لمس برای فعال سازی دارند. از جالب توجه ترین ویژگی های این ویجت ها طراحی فوق العاده شان برای صفحه نمایش و پس زمینه های تاریک با نور کم می باشد؛ به گونه ای که در این حالت رنگ های به کار رفته شده در ویجت ها خودنمایی بیشتری دارند. ویجت های موجود در این مجموعه به صورت هفتگی آپدیت شده و سعی می شود که ویجت های جدیدی در اختیار کاربران قرار گیرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Smoke kwgt اندروید :

  • مجموعه ای از ویجت های از پیش تنظیم شده kwgt
  • بیش از 25 ویجت گوناگون با آپدیت های هفتگی
  • مناسب برای صفحه نمایش هایی با پس زمینه هایی تاریک
  • استفاده از بهترین رنگ ها برای ویجت ها
  • انتخاب و استفاده بسیار آسان

اپلیکیشن Smoke kwgt با برخورداری از چندین ویجت گوناگون با طراحی فوق العاده توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 2021

    • Added 4 new widgets ..enjoy the minimalism with dark ...
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران