دانلود ــ استراتژیک Clash of Stickman

دسته بندی:

Flip Trickster – Clash of Stickman Mod – بازی استراتژیک نبرد استیکمن اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید درون برنامه ای رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Clash of Stickman نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی WPuzzle Game برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. گیمر های علاقه مند به بازی های سبک استراتژیک به خوبی بازی محبوب و پر آوازه Clash of Clans را می‌ شناسند. بازی Clash of Clans ، یک بازی شناخته شده در سطح جهانی است و یکی از بهترین بازی ها در سبک استراتژیک به شمار می رود. موفقیت مثال زدنی این بازی باعث شد تا استودیو های بازی سازی با دنباله روی از Clash of Clans، بازی های مشابهی با این بازی بسازند و سعی کند موفقیت Clash of Clans را تکرار کنند. Clash of Stickman هم دقیقاً یکی از همین بازی هاست. این بازی تجربه نسبتاً مشابهی با تجربه Clash of Clans را ارائه می کند و شما را وارد جهانی مهیج و پر از درگیری و جنگ بین قلمرو ها می کند. هسته اصلی گیم پلی بازی همان چیزی است که انتظارش را دارید. گیمر ها باید با ساخت و ساز قلمرو و ارتقاء نیرو های خودشان و حمله به قلمرو های دیگر، قلمرو خودشان را بسط و گسترش دهند. داشتن استراتژی مهم ترین عامل برای توسعه قلمرو است. شما باید استراتژی درستی داشته باشید تا بتوانید به شکل موازی هم حملات گسترده ای علیه قلمرو های دیگر انجام دهید و هم از قلمروی خودتان در برابر حملات قلمرو های دیگر حفاظت کنید. بنابراین، اگر دنبال یک بازی حماسی با صحنه های اکشن و جذاب می گردید، Clash of Stickman بهترین انتخاب برای شماست. چراکه درست مثل بازی Clash of Clans، بازی Clash of Stickman هم از آن دست بازی‌ هایی است که شما را ساعت ها مشغول می کند و به سختی می‌ توانید آن را کنار بگذارید!

با ورود به بازی Clash of Stickman، یک سری آموزش های ابتدایی را دریافت می کنید و با مکانیزم های گیم پلی و نحوه بازی کردن آشنا می شوید. در ابتدا شما کنترل پایگاه یا بیس نظامی خودتان را به عهده می گیرید که شامل چند سرباز است و به رهبری شما از پایگاه در برابر دشمنان محافظت می کنند. همانطور که پیش تر هم گفتیم، هدف اصلی شما در بازی این است که قلمرو خودتان را تشکیل دهید و آن را بسط و توسعه دهید. برای اینکار هم راهی به جز حمله کردن به قلمرو های دیگر ندارید. شما باید برعلیه قلمرو های دیگر لشکرکشی کنید و آنها را فتح کنید. تعداد جنگجویانی که شما در اختیار دارید، می‌ تواند سرنوشت نبرد بین دو قلمرو را تعیین کنند. هرچه تعداد جنگجویان یک قلمرو بیشتر باشد، میزان قدرت حجومی و دفاعی قلمرو بالاتر می رود و آن قلمرو از گزند حملات قلمرو های دیگر در امان خواهد بود. اما در ابتدا که جنگجویان زیادی در اختیار ندارید، باید هوشمندانه عمل کنید. چینش درست جنگجویان شما برگ برنده در مقابل جنگجویان قلمرویی که به آن حمله می کنید خواهد بود و با تدبیر و تفکر درست، شما می توانید به راحتی و حتی با جنگجویان اندک قلمرو های دیگر را فتح کنید و قلمرو خودتان را گسترش دهید و آرام آرام به بزرگترین قلمرو شکست ناپذیر تمام جهان تبدیل شوید. این بازی دارای مپ های مختلف و متنوعی است و چالش‌ ها و رویداد‌ های زیادی دارد که می‌ تواند شما را ساعت‌ ها سرگرم کند و تجربه یونیک و فراموش نشدنی ای را برایتان به ارمغان بیاورد. Clash of Stickman توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی هیجان انگیز و اعتیاد آور را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک هایی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 48

    • New Update:
    • - New map structures.
    • - New gold income logic.
    • - Optimizing and balancing.
    • - New VFX and leveling system.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دانلود جدیدترین نسخه DefendTheTower

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران