نسخه آخر و کامل Atomic Wallet برای موبایل

دسته بندی:

Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT v0.77.3 – اپلیکیشن کیف پول اتمیک والت اندروید نسخه اصلی و رسمی برنام تقدیم شما عزیزان

Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT عنوان اپلیکیشن رسمی کیف پول اتمیک والت می باشد که توسط Atomic Wallet توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. از زمان ایجاد اولین ارز دیجیتال سال ها می گذرد و روز به روز بازار این دارایی دیجیتالی داغ تر می شود. اگر شما نیز تنها اندکی در این زمینه فعال باشید حتما می دانید که ما برای نگهداری از رمز ارز ها نیازمند کیف پول هستیم. کیف پول های در دسترس به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند که پر استفاده ترین آن ها را می توان کیف پول های نرم افزاری و کیف پول های سرد یا همان سخت افزاری دانست. ما برای داشتن کیف پول یا همان والت های سخت افزاری باید هزینه بسیاری را پرداخت کنیم، اما استفاده از کیف پول های نرم افزاری رایگان و بسیار ساده می باشد. در سراسر جهان موسسات و شرکت های گوناگونی تلاش می کنند که با ارائه خدماتی گوناگون کیف پول نرم افزاری اختصاصی خود را در اختیار علاقه مندان به ارز های دیجیتال قرار دهند؛ با این وجود یکی از بهترین این کیف پول ها را می توان اتمیک والت دانست. شما عزیزان به کمک کیف پول Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT می توایند به سادگی از دارایی دیجیتال خود نگهداری کرده و یک دسترسی نا محدود به آن داشته باشید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت اتمیک والت پشتیبانی آن از پلتفرم های گوناگون می باشد. ویژگی مالتی پلتفرم شرایطی را فراهم می سازد که در هر زمانی و با دسترسی به هر نوع دستگاه هوشمندی بتوانید ارز های دیجیتالی خود را مشاهده کرده و یا اینکه آن ها را مدیریت نمایید.

نگهداری رایگان از ارزهای دیجیتال با کیف پول Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT اتمیک والت

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، تنها با یک جست و جوی ساده در مارکت گوگل پلی متوجه کیف پول های مختلفی خواهید شد، اما یکی از اصلی ترین محدودیت های آن ها، تعداد ارز های دیجیتالی است که پشتیبانی می کنند. خوشبختانه باید بگویم که کیف پول Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT از 500 ارز و توکن متنوع پشتیبانی نموده و کمک می کند که به راحتی آن ها را برای مدت زمان بسیار طولانی هولد کنید. یکی از موضوعاتی که جالب توجه است، غیر متمرکز بودن این کیف پول می باشد. این سیستم فوق العاده شرایطی را فراهم می سازد که دارایی شما هیچگاه در خطر نبوده و کسی نتواند تراکنش های کیف پول ارز های تان را پیگیری نماید.

ارسال و دریافت آسان ارز های دیجیتال

گاها ما نیاز داریم که در برخی از موارد ارز های دیجیتال خود را برای کسی ارسال کرده و یا اینکه برای خرید یک رمز ارز آدرس اختصاصی را در اختیار فروشنده قرار دهم. کیف پول Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT اتمیک والت برای هر یک از رمز ارز هایی که از آن پشتیبانی می کند یک آدرس در اختیارتان قرار می دهد که به کمکش می توانید ارز های دلخواه خود را برای دیگران ارسال کرده و یا اینکه دریافت شان کنید. از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کنیم fee یا همان کمیسیون تراکنش های شما می باشد که در صورت داشتن ارز AWC، این کمیسیون تا حد بسیار زیاد کاهش پیدا می کند. یکی دیگر از مباحثی که کاربران توجه ویژه ای به آن دارند، بحث استیک کردن ارز های دیجیتال شان می باشد؛ خوشبختانه اتمیک والت شرایطی را فراهم ساخته است که بتوانید ارز های دیجیتال مورد نظرتان را با سودی قابل توجه استیک کرده و به رشد روز افزودن رمز ارز هایتان کمک کنید.

اکسچنج و تبادل فوری ارز ها

اگر توجه کرده باشید بسیاری از فعالان حوزه رمز ارز ها برای انجام عملیات خرید و فروش ارز های دلخواه شان از صرافی ها استفاده می کنند. بار ها و بار ها به این موضوع اشاره شده است که حتی معتبر ترین صرافی ها ممکن است روزی هک شده و دارایی کاربران به سرقت رود. بدین منظور توسعه دهندگان کیف پول Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT اتمیک والت شرایطی را برای شما فراهم ساخته اند که بتوانید بدون نیاز به صرافی ها دارایی دیجیتال خود را با یک ارز دیگر تبادل کنید. تمامی 500 رمز ارزی که در توضیحات بالا به آن اشاره کردیم در این لیست دیده می شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT اندروید :

  • نگهداری از رمز ارز های خود در یک محیط امن
  • کیف پولی غیر متمرکز برای محافظت از دارایی شما بدون رهگیری
  • پشتیبانی از 500 رمز ارز گوناگون در سراسر جهان
  • امکان استیک کردن رمز ارز های دلخواه خود
  • خرید ارز های دیجیتال به صورت مستقیم از طریق برنامه
  • تبادل فوری ارز ها از طریق بخش اکسچنج
  • کاهش میزان کمیسیون نقل و انتقال ارز ها از طریق توکن اختصاصی اتمیک والت
  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • مشاهده چارت قیمتی ارز های گوناگون

اپلیکیشن Bitcoin Wallet & Ethereum Ripple ZIL DOT با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع و گوناگون توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان منتشر و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه رسمی کیف پول اتمیک والت را از سرور های پر سرعت و نیم بها وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.77.3

    • ERC20 and BNB tokens are available for purchase in the Buy Crypto tab.
    • New updates announcements with detailed release description.
    • Warnings about unspendable balances for XTZ and ALGO added.
    • Price change updates fixed;
    • VET network fee in exchange fixed;
    • TRX «Send all» issue fixed;
    • XLM purchase issue fixed.
    • ONG commission calculation fixed.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه آخر و کامل  iSaveMoney برای موبایل

نسخه آخر و کامل iSaveMoney برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران