دانلود نسخه جدید JDM Racing: Drag & Drift Races برای اندروید

دسته بندی:

JDM racing v1.5.5 Mod – بازی بازی ریسینگ و جذاب مسابقات جی دی ام اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

JDM racing – مسابقات جی دی ام یک بازی جذاب و هیجان آور در دسته بازی های ریسینگ است که توسط استودیوی بازی سازی Black Fox Entertainment Studio طراحی و گسترش یاقته و به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست کاربران عزیز جدیدترین نسخه آن مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در سایت ما منتشر شده است. بازی های ریسینگ همیشه طرفدار دارند! اصلا هم مهم نیست که چه کیفیتی داشته باشند و در چه سبکی باشند، بالاخره چند نفر پیدا می شوند تا از بازی لذت ببرند. طی سال های گذشته بازی های مختلفی در سبک ریسینگ یا همان ماشین سواری تولید و عرضه شده اند، در دنیای بازی های کامپیوتری معروف ترین آن ها Need for speed است که حتی ساده ترین گیمر هم آن را تجربه کرده و خاطرات خوبی از این بازی دارد اما حالا می خواهیم به سراغ بازی خاصی برویم، بازی ای که قرار است یک تنوع را ارائه بدهد. شما در JDM racing می توانید با ماشین های ژاپنی رانندگی کنید! انواع ماشین های ژاپنی در این بازی طراحی شده اند تا تجربه ای جدید و لذت بخش را برایتان رقم بزنند! اما JDM racing ریسینگ قرار نیست تنها در ژاپنی بودن ماشین هایش یک تنوع را ارائه کند بلکه حالت های مختلف و جذابی هم دارد! شما در این بازی می توانید برای رکورد زدن مسابقه بدهید یا حتی بخش داستانی JDM racing را تجربه کنید! اما یکی از هیجان انگیز ترین بخش های بازی یا حتی می توان گفت یکی از اصلی ترین بخش هایش، بخش دریفت است. بخشی که باید در آن سعی کنید تا هر چه قدر که می توانید بهترین رکورد را ثبت کنید.

طراحی ماشین بسیار با دقت بوده است و جالب است بدانید که حتی صدای موتور ماشین ها هم با بالا ترین دقت شبیه سازی شده است و این نشان می دهد که سازندگان چه تلاش زیادی برای هر چه واقعی تر کردن بازی انجام داده اند، جدا از این همین نکته نشان دهنده این است که بازی در بخش صدا گذاری هم خوب کار کرده است. گرافیک بازی هم نسبت به حجمی که دارد خوب کار شده و ماشین ها فیزیک واقعی ای را دارند. اما یکی از مهم ترین بخش های یک بازی ریسینگ یا شاید حتی بتوان گفت مهم ترین بخش یک بازی ریسینگ گیم پلی آن است! اگر گیم پلی یک بازی مثل JDM racing بد طراحی شود و نتوانید در آن به بهترین شکل ممکن ماشین را برانید، تقریبا می توان گفت که بازی هیچ چیز برای ارائه ندارد! چون در یک بازی ریسینگ راندن ماشین تنها کار و مهم ترین کار است و اگر این بخش مشکل داشته باشد، کل بازی زیر سوال می رود. خوشبختانه JDM racing در این بخش خوب عمل کرده و مشکلی در آن دیده نمی شود. یک نمونه از مثال طراحی بد در بخش رانندگی ماشین بر می گردد به نسخه اول بازی Watch dogs! درست است که سبک این بازی به هیچ وجه ریسینگ نبود اما به هر حال رانندگی یکی از اصلی ترین بخش هایش محسوب می شد! همین طراحی بد باعث شد تا امتیاز بازی به مراتب پایین بیاید و کیفیت دیگر بخش های بازی زیر سوال برود. بازی JDM racing هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است و بیش از 50 هزار بار توسط کابران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازی های دسته بندی ریسینگ به شما می رود. ما در اپلیکیشن برتر آخرین و جدید ترین ورژن عرضه شده آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظرتان را هم در مورد آن با ما در میان بگذارید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.starkoment.JDMRacing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.



  • تغییرات نسخه 1.5.5

    • تغییراتی در دسترس نیست
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران