دانلود نسخه کامل YT Studio

دسته بندی:

YouTube Studio v21.32.100 استودیو یوتیوب اندروید (برنامه ای برای دارندگان کانال در یوتیوب) نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

گوگل سرویس های بسیاری را ارائه می دهد که از یوتیوب می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین آن ها نام برد. یوتیوب سایتی بسیار عظیم است که در آن می توان میلیون ها ویدئو در موضوعات مختلف پیدا کرد. تقریبا برای هر نوع سلیقه ای در یوتیوب می توان ویدئو های متعددی را پیدا کرد. به همین دلیل است که این وبسایت تا این حد بین همه اقشار مردم سراسر جهان محبوبیت دارد. یوتیوب یکی از پولساز ترین محصولات گوگل است و سالانه میلیارد ها دلار برای این کمپانی درآمد دارد. این درآمد عمدتا از طریق نمایش تبلیغات روی ویدئو ها به دست می آید. به این صورت که کمپانی های مختلف کلیپ های ویدئویی کوتاهی را به یوتیوب می دهند و یوتیوب در قبال هر بار نمایش آن تبلیغ برای کاربران، مبلغی را از تبلیغ دهنده دریافت می کند. اما قرار نیست همه این پول تنها به جیب گوگل برود. یوتیوب بخشی از پول دریافتی از تبلیغ کنندگان را به صاحب ویدئویی که تبلیغ روی آن پخش شده است می دهد. این مبلغ در اوایل کار یوتیوب بسیار ناچیز بود اما رفته رفته با رشد یوتیوب این مبلغ هم بسیار بالا تر رفت و حالا یوتیوبر شدن به یک شغل پردرآمد تبدیل شده است. استودیو های حرفه ای بسیاری وجود دارند که با ساخت محتوا برای یوتیوب توانسته اند میلیون ها دلار درآمد داشته باشند. معمولا یوتیوبر ها از طرف شرکت های مختلف هم به صورت جداگانه تبلیغ می گیرند و همین درآمد آن ها را به طرز فوق العاده ای افزایش می دهد. کار مدیریت کانال های یوتیوب کاری بسیار سخت و طاقت فرساست. به همین دلیل گوگل اپلیکیشنی را عرضه کرده است تا انجام این کار را روی گوشی اندرویدی آسان کند. YouTube Studio عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت کامل کانال یوتیوب روی گوشی و تبلت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی در کانال خود ویدئو آپلود کنید، برای ویدئو تصویر بند انگشتی قرار دهید، روی آمار ویدئو ها نظارت داشته باشید و به روش های مختلف با مخاطبان خود تعامل کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه YouTube Studio اندروید:

  • نظارت بر عملکرد کانال و ویدئو ها با ارائه آمار های تحلیلی کامل
  • فیلتر کردن و پاسخ دادن به نظرات کاربران
  • دریافت نوتیفیکیشن هنگام بروز رخداد های مهم
  • به روز رسانی جزئیات ویدیو مثل تصاویر بندانگشتی، تنظیمات کسب درآمد و تاریخ زمان بندی
  • مدیریت لیست های پخش

اپلیکیشن YouTube Studio برنامه ای بسیار کارآمد برای تمامی دارندگان کانال یوتیوب است که با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 21.32.100

    • • To ensure that you will continue to receive the latest updates and features for the YouTube Studio app please upgrade to Lollipop (5.0) or above, if you have not done already. KitKat (4.4) and below will no longer be supported by future releases.
    • • New analytics feature: Snapshot of your latest video’s performance, impressions and click-through rate metrics on the Discovery tab of Analytics.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران