دانلود نسخه کامل Sleep Monitor

دسته بندی:

Sleep Monitor: Sleep Cycle Track, Analysis, Music v1.6.7تجزیه و تحلیل کیفیت خواب به صورت خودکار نسخه حرفه ای و کامل برنامه

خواب یکی از مهمترین بخشهای زندگی هر کسی است و اغلب ما حداقل یک سوم از طول عمر خود را به خواب می گذرانیم. انسان ها برای ادامه حیات و داشتن انرژی لازم برای فعالیت های روزانه، به خواب کافی نیاز دارند و اگر خواب کافی نداشته باشند با مشکلات متعددی در سلامتی و زندگی خود مواجه خواهند شد. در سال‌های اخیر و مخصوصا بعد از ظهور شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند، خواب ما دچار تغییرات بسیاری شده است. اغلب ما تا ساعت ها بعد از نیمه شب بیدار می مانیم و نمی‌توانیم به راحتی به خواب برویم. همین روند باعث شده است که اکثرا خواب کافی نداشته باشیم و با مشکلات عدیده ای مواجه شویم. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که می تواند با استفاده از روش‌های علمی و ابزارهای هوشمند، به شما برای رسیدن به خوابی بهتر و با کیفیت تر کمک کند. Sleep Monitor: Sleep Cycle Track, Analysis, Music عنوان یک اپلیکیشن برای نظارت کامل روی خواب، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط SM Health Team توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه اندروید دارای یک ساعت زنگدار هوشمند است که در ساعت های مناسب به شما یادآوری می کند تا آماده به خواب رفتن باشید. علاوه بر این دارای مجموعه ای از موسیقی های آرامش بخش است که به شما کمک می کند تا از تفکرات مشوش پیش از خواب خلاص شده و با آرامش بیشتری به خواب بروید. پس از اینکه خواب شما آغاز شد، برنامه شروع به نظارت بر روند خواب شما می کند و با استفاده از سنسور های مختلفی که روی گوشی هوشمند وجود دارد، خواب شما را به طور کامل پیگیری می کند. با استفاده از یک الگوریتم هوشمند، میزان خواب سبک و عمیق شما توسط برنامه محاسبه می شود و مواردی مثل خروپف یا حرف زدن در خواب در برنامه ثبت می گردد. در نهایت می توانید وضعیت خواب خود را با استفاده از نمودار ها و آمارهای جزئی و کامل که توسط اپلیکیشن ارائه می شود، ارزیابی کنید. یک ساعت زنگ دار بسیار عالی هم در برنامه تعبیه شده است تا بتوانید با استفاده از آن در ساعت مقرر از خواب بیدار شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Sleep Monitor: Sleep Cycle Track, Analysis, Music اندروید:

  • دارای مجموعه ای از موسیقی های آرامش بخش برای خوابیدن آسانتر
  • نظارت کامل بر روی روند خواب کاربر با جزئیات دقیق
  • ثبت و ضبط خروپف یا حرف زدن در هنگام خواب
  • محاسبه میزان خواب سبک و عمیق کاربر
  • یادآوری خوابیدن در ساعت‌های مقرر
  • دارای یک ساعت زنگی هوشمند برای بیدار شدن در ساعت مقرر
  • ارائه آمارهای دقیق با جزئیات کامل و نمودارهای مختلف از وضعیت خواب کاربر

اپلیکیشن Sleep Monitor: Sleep Cycle Track, Analysis, Music ابزاری کارآمد و مفید برای ارزیابی کیفیت خواب است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.6.7

    • Add new feature: Sleep Trends. View monthly sleep statistics.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران