آخرین نسخه ــ ویجت Poppins

دسته بندی:

Poppins KWGT v1.5.0 – اپلیکیشن بسته ویجت های آماده گرافیکی و تعاملی اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Poppins KWGT عنوان یک اپلیکیشن مجموعه ویجت های آماده گرافیکی و کاربردی اندروید می باشد که توسط KushJain توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما با ویجت ها آشنا هستیم؛ ابزارک هایی کم حجم که در بسیاری از مواقع علی رغم ظاهر ساده شان بسیار کاربردی هستند. همان گونه که خود نیز می دانید بسیاری از نرم افزار ها به طور پیش فرض ویجت هایی مختلف را در اختیار کاربران شان قرار می دهد. اما این ابزارک ها عمومی نبوده و تنها دستوراتی خاص را اجرا می کنند. ما برای دسترسی داشتن به ویجت هایی مختلف باید از برنامه های جانبی استفاده کنیم. یکی از بهترین راه ها استفاده از برنامه های مبتنی بر KWGT می باشد که ویجت های ارائه شده در این سری از برنامه ها نه تنها بسیار زیبا و گرافیکی هستند بلکه کاربردی نیز می باشند. وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده است که بهترین این ویجت پک ها را بدون هیچ گونه محدودیتی و برای اولین بار در ایران، در اختیار شما عزیزان قرار دهد. بدین منظور در این پست نیز قصد داریم شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. Poppins KWGT یکی از بهترین بسته های ویجت آماده ای می باشد که می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید. کاربردی بودن ویجت ها، گرافیک زیبا و تعاملی بودن شان تنها بخشی از امکاناتی است که با نصب این بسته آن را تجربه می کنید. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با این استارت اپ با ما همراه باشید.

Poppins KWGT گزینه ای مناسب برای دسترسی داشتن به ده ها ویجت آماده

همان گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم در وحله اول برای استفاده از این بسته ما به نسخه حرفه ای برنامه KWGT نیاز داریم که در پست های گذشته آن را به طور رایگان در اختیار تان قرار داده ایم. پس از نصب برنامه ذکر شده نوبت به نصب Poppins KWGT می رسد. این بسته بی نظیر مجموعه ای از 70 ویجت متنوع را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، ویجت هایی که هر کدام شان بخشی از نیاز های روزانه شما را برطرف می کنند. از پر طرفدار ترین ابزارک های موجود در این بسته می توان به ویجت آب و هوا، تاریخ، تقویم و اخبار اشاره کرد. برای استفاده از هر کدام شان تنها کافی است تا آن را روی صفحه نمایش اصلی اسمارت فون خود قرار داده و علاوه بر افزایش زیبایی هوم اسکرین نیاز های تان را به ابزار جانبی برطرف کنید.

طراحی تعاملی و گرافیکی ویجت ها

وقتی که بحث به سمت ویجت ها کشیده می شود همه ما انتظار طرح هایی گرافیکی و زیبا را داریم، زیرا این ابزارک ها به میزان زیادی بر رابط کاربری تاثیر می گذارند. با توجه به این موضوع تیم توسعه دهنده Poppins KWGT تلاش کرده است که از نهایت خلاقیت و توانایی هایش استفاده کرده و بهترین ویجت ها را در بهترین رنگ ها و طرح ها در اختیار کاربران خود قرار دهد. یکی از موضوعاتی که پس از فعال سازی ابزارک ها توجه شما را به خودش جلب می کند تعاملی بودن آن ها می باشد. بدین گونه که در صورت رسیدن به تایم خاصی از شبانه روز سبک تیره ویجت ها فعال شده و با نزدیک شدن به روز سبک روشن فعال خواهد شد! علاوه بر این رنگ ها و میزان شفافیت ویجت ها متناسب با پس زمینه و حالت صفحه نمایش، به طور خودکار تغییر می کنند که همین ویژگی گویای عملکرد فوق العاده این بسته می باشد.

تصاویر زمینه اختصاصی برای ویجت ها

با نصب بسته Poppins KWGT نه تنها به مجموعه ای از ویجت های فوق العاده زیبا و گرافیکی دسترسی پیدا می کنید، بلکه تیم توسعه دهنده مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی را نیز در اختیار تان قرار می دهد. این تصاویر زمینه به گونه ای تنظیم و طراحی شده اند که از هماهنگی بسیار بالایی با ویجت ها برخور دار بوده و به نوعی استفاده همزمان از آن ها و ویجت های موجود هر کسی را مجذوب UI اسمارت فون تان می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Poppins KWGT اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای بی نظیر از انواع ویجت ها
  • بیش از 67 ویجت مختلف برای انواع نیاز های کاربران
  • طراحی فوق العاده گرافیکی و جذاب ابزارک های موجود
  • عملکرد تعاملی ویجت ها متناسب با پس زمینه و حالت صفحه نمایش
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی
  • به روز رسانی های مداوم و مکرر برای دسترسی کاربران به ویجت های جدید

اپلیکیشن Poppins KWGT با بهره مندی از مجموعه ویجت هایی زیبا و تعاملی توسط توسعه دهنده خود با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این بسته بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.0

    • Poppins got a refresh, this release comes with -
    • 14 new widgets
    • 6 new handcrafted wallpapers for dark and light mode
    • New app icon
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران