نسخه جدید و کامل FontsType

دسته بندی:

Fancy Fonts – Cool Fonts & Stylish Text Generator v2.5.210824 – اپلیکیشن ساخت متن با فونت ها جذاب اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.49 دلار تقدیم شما

تمامی ما در هر روز علاوه بر متن های رد و بدل شده با دوستان مان نوشته های مختلفی را در شبکه های اجتماعی و یا پیام رسان ها می بینیم و می خوانیم! اگر توجه کرده باشید برخی از این متن ها با فونت هایی عجیب و در عین حال زیبا نوشته شده اند که هر کسی را جذب خود می کنند. این نوع فونت ها و متن ها را می توان در هر جایی دید! از نام کاربران در شبکه های اجتماعی گرفته و یا بیوگرافی آن ها تا نام اصلی اکانت شان در بازی هایی نظیر پابجی، اپکس لجند و … قابل دیدن هستند. شاید پیش خود تصور کنید که ساخت چنین متن ها و یا نوشته هایی دشوار است و نیاز به ابزار پیچیده ای دارد؛ اما باید بدانید که تمامی این فونت ها در دسترس بوده و شما نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. Fancy Fonts – Cool Fonts & Stylish Text Generator عنوان یک اپلیکیشن ساخت متن با فونت ها جذاب می باشد که توسط شرکت FontsType.com توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که اشاره کردیم به وسیله این نرم افزار می توانید نام اصلی خود در اکانت تان، بیوگرافی نوشته شده و هر چیز دیگری را تغییر دهید و آن ها را با فونت هایی عجیب و فوق العاده بنویسید. بیش از 100 فونت متنوع در این نرم افزار قرار دارد که برای دسترسی به آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید و تنها فاصله شما با انتخاب شان یک لمس است. برای ایجاد متن ها و یا نام اکانت دلخواه خود تنها کافی است به صورت عادی متن را نوشته و سپس فونت را انتخاب کنید تا در کمتر از یک ثانیه متن را با فونتی زیبا دریافت نمایید. گرچه تمامی سبک ها و فونت ها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند اما برخی از آن ها را می توان در دیگر زبان ها نیز استفاده کرد. تنها کافی است Fancy Fonts بی نظیر را نصب کنید و سپس توییت هایی و یا کپشن هایی فوق العاده را ایجاد نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fancy Fonts – Cool Fonts & Stylish Text Generator اندروید :

  • پشتیبانی از زبان انگلیسی دیگر زبان های پر طرفدار دنیا
  • ایجاد و نوشتن بیوگرافی هایی زیبا در شبکه های اجتماعی
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از 100 فونت گوناگون
  • ایجاد متن ها در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده از ایموجی ها به صورت کاملا حرفه ای و خاص
  • تهیه توییت هایی جذاب و کپشن هایی فوق العاده

اپلیکیشن Fancy Fonts – Cool Fonts & Stylish Text Generator با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون اش توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 1.49 دلاری در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.5.210824

    • - Fix bugs & Improve performance.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران