دانلود نسخه جدید Voice Search برای موبایل

دسته بندی:

Voice Search – Speech to text & voice assistant v5.0.1-rc-2 تبدیل گفتار به متن و انجام فرامین صوتی در اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات

دستیار های صوتی از جمله آخرین تکنولوژی های در حال توسعه هستند که شرکت های بزرگی را به خود مشغول کرده و هدف گذاری مالی فراوانی روی آن ها انجام شده است. اولین دستیار صوتی که به صورت همگانی عرضه شد، دستیار صوتی سیری محصول شرکت اپل بود که همزمان با ارائه آیفون 4s به کاربران اپل ارائه شد. این دستیار صوتی با نگه داشتن دکمه هوم گوشی فعال شده و تعداد معدودی از فرمان های صوتی را پشتیبانی می کرد. البته این دستیار صوتی مشکلات فراوانی داشت و استفاده از آن به صورت کاربردی هنوز ممکن نبود. پس از آن شرکت های مختلفی دست به چنین کاری زده و دستیار صوتی خود را منتشر کرده اند. گوگل چند سال بعد از ارائه سیری، دستیار صوتی خود را عرضه کرد تا انحصار این تکنولوژی را از اختیار اپل خارج کند. دستیار صوتی گوگل تشخیص گفتار بسیار دقیقی داشت و توانست به رقیب اصلی سیری تبدیل شود. پس از گوگل شرکت بزرگ آمازون نیز با ارائه یک اسپیکر هوشمند، دستیار صوتی الکسا را به بازار تکنولوژی معرفی نمود. هر یک از این دستیار های صوتی،‌ قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را در مقابل یکدیگر به برتری های نسبی می رساند، اما هیچکدام از آن ها به مرحله ی تکامل واقعی نرسیده اند و نمی شود از آن ها برای انجام کار های روزانه استفاده نمود. همین مسئله باعث شد که برنامه نویسان مختلف، تصمیم به ساخت اپلیکیشن های دستیار صوتی خود بگیرند. این تلاش ها در نهایت به ارائه اپلیکیشن هایی منجر شد که قابلیت رقابت با بزرگان صنعت تکنولوژی را داشتند، امروز با یکی از این اپلیکیشن ها در خدمت شما هستیم. Voice Search – Speech to text & voice assistant عنوان یک دستیار صوتی و اپلیکیشن تبدیل صوت به متن، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری UX Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت بالا به جستجو در اینترنت پرداخته یا اعمال گوناگونی مثل تماس گرفتن، فرستادن اس ام اس، باز کردن اپلیکیشن ها و …. را به راحتی انجام دهید. این برنامه برای تشخیص صوت از موتور گوگل استفاده می کند، بنابراین می توانید انتظار دقت بالایی را از آن داشته باشید. این قابلیت علاوه بر پشتیبانی از زبان های مختلف، امکان نوشتن متن های طولانی را هم به این دستیار صوتی می دهد. اگر از فرمان های صوتی مشخصی استفاده می کنید، می توانید آن ها را به صورت دلخواه در اپلیکیشن مرتب کنید تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. ضمنا یک تاریخچه کامل از تمام فرامین صوتی شما داخل این اپلیکیشن نگهداری می شود، تا اجرای فرمان های صوتی در آینده سریعتر و دقیق تر باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voice Search – Speech to text & voice assistant اندروید :

  • قابلیت برقراری تماس
  • فرستان پیامک
  • جستجوی سریع در گوگل، یوتیوب، ویکی پدیا، گوگل پلی و …
  • جستجوی مکان ها در گوگل مپ
  • باز کردن اپلیکیشن ها
  • نوشتن متن های طولانی و ذخیره آن در اپلیکیشن های مختلف (مثل اپلیکیشن یادداشت)
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • تشخیص دقیق گفتار

اپلیکیشن Voice Search – Speech to text & voice assistant با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین آپدیت اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 5.0.1

    • Minor bugs fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران