دانلود ــ ماجراجویی Scary Horror 2

دسته بندی:

Scary Horror 2: Escape Games v1.0 Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “فرار ترسناک 2” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (Hint بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Scary Horror 2: Escape Games – فرار ترسناک 2 دومین بازی از سری بازی های معمایی و داستانی Scary Horror است که بعد از عرضه قسمت اول یعنی Scary Horror Escape به وسیله استودیوی روسی Escape Adventure Games به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اپلیکیشن برتر برای اولین بار در ایران اقدام به آماده سازی و معرفی این بازی کرده و به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب، آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی خلاق Escape Adventure Games با ساخت چندین عنوان مختلف در سبک ماجرایی و معمایی مثل Adventure Escape Mysteries به یکی از قوی ترین شرکت های بازی سازی در این زمینه تبدیل شده و بازی های منتشر شده توسط آن بین هواداران این سبک از بازی ها بسیار شهرت پیدا کرده اند. Scary Horror 2: Escape Games یکی دیگر از همین بازی هاست که در ادامه بازی قبلی یعنی Scary Horror Escape ساخته شده اما داستان متفاوتی را نقل می کند. اگر از دوست داران بازی های ماجراجویانه با تم ترسناک، معمایی و جنایی هستید، در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا با همدیگر به ویژگی های بازی Scary Horror 2: Escape Games بپردازیم و بیشتر با آن آشنا شویم.

بازی Scary Horror 2: Escape Games با ساختاری مشابه مثل بازی های دیگر استودیوی Escape Adventure Games طراحی شده و از نظر طراحی های بصری تفاوت خاصی در آن دیده نمی شود. روند بازی، سبک گیم پلی و ماهیت کلی آن هم بدون تغییر باقی مانده تا حس و حال همیشگی بازی های جذاب این مجموعه همچنان دست نخورده باقی بماند. به نقل از شرکت سازنده، بازی های این استودیو درواقع شبیه سازی برای بازی های موسوم به اتاق فرار است که در دنیای واقعی هم وجود دارند و این بازی ها نسخه های دیجیتالی این اتاق فرارها هستند. از جایی که دست تولیدکنندگان بازی های ویدئویی بازتر است، اتفاقات و روند بازی و داستان های آن ها هم جزئیات بیشتری دارند. طبق داستان Scary Horror 2: Escape Games شما در نقش مردی جوان هستید که مثل همیشه روز خود را برای رفتن به سر کار شروع می کند اما به محض خروج از خانه دو فرد ناشناس شما را دستگیر کرده و با یک ون شما را به جایی نامعلوم می برند. از جایی که تمام مدت چشمان شما پوشانده بود شما متوجه نمی شوید که آن ها شما را به کجا برده اند. بعد از چند ساعت شما که از حال رفته بودید به هوش می آیید و خودتان را در مکانی عجیب، ناشناخته و البته ترسناک پیدا می کنید. جایی که به نظر می رسد راه فراری از آن نیست و شما باید برای پیدا کردن راه خروج چیزی شبیه به یک بازی فرار را تجربه کنید. اما باید بدانید که سزای انجام این بازی به شکل اشتباه یک Game Over ساده نیست و شما جانتان در معرض خطر است. حالا در بازی Scary Horror 2: Escape Games شما وظیفه دارید تا با حل معماها و پیدا کردن آیتم های مخصوص، مسیر خود برای پیشروی در بازی را پیدا کنید و در نهایت بتوانید از این مکان عجیب و غریب فرار کنید. در طول بازی شما باید به بخش های مختلفی بروید و معماهای گوناگونی را حل کنید. Scary Horror 2: Escape Games یک سیستم کمک رسانی (Hint) دارد که در صورتی که نتوانستید معمایی را حل کنید می توانید از این سیستم راهنمایی بگیرید یا پازل ها را حل کنید. اتفاقات ترسناک و هیجان انگیز زیادی در این بازی در انتظار شماست. پس خودتان را برای یک ماجراجویی تمام عیار آماده کنید! برای کشف داستان مهیج این بازی و حقایق مرموز آن می توانید همین حالا آخرین نسخه آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کرده و به شکل رایگان و تست شده روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0

    • CHAPTER 2 is finally here!
    • Escape the House of Horror
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران