دانلود نسخه آخر Weathershot

دسته بندی:

WeatherShot v6.2.0 – ودرشات : هواشناس دقیق با امکان چسباندن وضعیت آب و هوا روی عکس های شما نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 28.99 دلار تقدیم شما عزیزان

WeatherShot – ودرشات یک برنامه دقیق و آسان در زمینه نمایش وضعیت آب و هوا «هواشناسی» از byss mobile برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد. با قرار دادن یک گزارش آب و هوایی کامل بر روی عکس، عکس‌های خود را حرفه‌ای‌تر نمایش دهید. Weathershot یکی از بهترین نرم‌افزار‌های نمایش وضعیت آب و هوا بر روی سیستم عامل اندروید و بهترین ویرایشگر عکس آب و هوا با بیش از صد هزار کاربر در سراسر جهان است که از طریق این برنامه، می‌توانید کانال آب‌ و‌ هوایی خود را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده و یا گزارش آب‌ و ‌هوایی منطقه خود را از طریق پیامک یا ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید. همچنین می‌توانید با داشتن این برنامه به عنوان یک نرم‌افزار هواشناسی ثابت بر روی گوشی، آن را برای ثبت اطلاعات آب وهوایی بر روی عکس‌ها در سفر نیز همراه داشته باشید و به مرور خاطرات با اطلاعات دقیق مکانی و آب و هوایی بپردازید. این برنامه توسط شرکت بایس موبایل (byss mobile) در سری برنامه‌های مربوط به آب و هوا در گوگل‌پلی عرضه شده و با رتبه بندی 4.0 از 5.0 در میان کاربران به عنوان یکی از برنامه‌‌های محبوب آب و هوا شناخته می‌شود و بر روی اندروید ۵ به بالا قابل اجرا است. با Weathershot می‌توانید گزارش آب و هوا را از مکانی که در آن هستید در بالای عکسی که با دوربین تلفن هوشمند خود گرفته‌اید پس از استفاده از ویرایشگر عکس برای برش، فیلتر و اعمال متن درباره آب و هوا، سریع و آسان به اشتراک بگذارید. سپس در عرض چند ثانیه می‌توانید پوشش آب و هوایی را بررسی کرده و درباره وضعیت آب و هوا با دوستان یا دنبال‌کنندگان خود دربارة آن صحبت کنید. برنامه می‌داند در هر لحظه کجا هستید و آن را روی عکس شما نشان می‌دهد. همچنین با استفاده از ویرایشگر متن می‌توانید متن یا نظر خود را به عکس اضافه کرده و با فیلترهای برنامه، عکس را برش دهید. ویرایشگر آب و هوا حاوی پوسته‌های مختلف و جذاب است که به راحتی می‌توانید پوسته مورد علاقه خود و داده‌های مختلف آب و هوا از دمای فعلی و اطلاعات ساده در مورد مکان گرفته تا پیش بینی بسیار دقیق از فشار هوا، دما، باران، شدت و جهت باد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید دوره زمانی نمایش داده شده (امروز، چند روز آینده یا یک هفته کامل) برای پیش‌بینی هوا را انتخاب کنید.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن WeatherShot اندروید:

  • دارا بودن بیش از ۱۰۰ پوسته متنوع
  • نمایش اطلاعات دقیق از فشار هوا، دما، باران، شدت و جهت باد
  • نمایش درجه‌ی حرارت هوا به صورت سانتیگراد، فارنهایت، کیلومتر و مایل
  • امکان انتخاب زمان دلخواه برای نمایش اطلاعات هواشناسی
  • انتخاب دوره زمانی مربوط به آینده برای پیش‌بینی هوا
  • امکان برش عکس و اضافه کردن متن یا نظر شخصی به عکس
  • امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی

با نصب نرم‌افزار WeatherShot بر روی موبایل اندرویدی خود می‌توانید همیشه و همه‌جا آب و هوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و مطمئن باشید که با یکی دیگر از برنامه‌های خسته کننده پیش‌بینی آب و هوا روبرو نخواهید شد. به کمک این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات دقیقی از مکانی که در آن هستید به دست آورید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید، جدیدترین و آخرین آپدیت این برنامه هواسناسی را برای دانلود عرضه کرده است که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 6.2.0

    • - Fixed adding images from external gallery
    • - More Android 11 & 12 compatibility
    • - Bugfixes & crashfixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Foreca برای اندروید

نسخه کامل و آخر Foreca برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران