دانلود بازی ــ پازل و فکری Color Fill 3D

دسته بندی:

Color Fill 3D v3.45 Mod – بازی پازل دوست داشتنی مکعب رنگ آمیزی اندروید نسخه معمولی مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Color Fill 3D -مکعب رنگ آمیزی عنوان یک بازی در سبک پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Good Job Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Good Job Games تا کنون ده ها بازی در سبک پازل و فکری در مارکت اندروید منتشر کرده است و نشان داده است که این سبک را به خوبی می شناسد. بنابراین اگر قصد دارید بازی جدیدی را امتحان کنید و ذهن‌ خودتان را به چالش بکشید مطمئن باشید Color Fill 3D می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. تجربه بازی های موبایلی نشان داده است که محبوبیت یک بازی به گرافیک بالا و مکانیزم های پیچیده نیاز ندارد و در موارد زیادی ساده بودن می تواند نقطه پرتاب یک بازی به صدر جدول مارکت اندروید باشد. بسیاری از بازی های محبوب این اصل را رعایت کرده اند و Color Fill 3D هم در همین دسته بندی قرار می گیرد. این بازی بسیار ساده اما در عین حال بسیار هم سرگرم کننده است. ممکن است با به کار بردن این همه واژه “ساده” از همین ابتدا فکر کنید با یک بازی بچه گانه طرف هستید اما باید بدانید این بازی بیش از 50.000.000 بار توسط گیمر ها در سراسر جهان دانلود شده است و این استقبال استثنایی هر ادعایی در خصوص بچه گانه بودن این بازی را رد می کند. جالب است؟ ۱۰۰۰٪ همینطور است! این بازی یکی از بهترین و خوش ساخت ترین بازی های حال حاضر مارکت اندروید است. در این بازی فرصتی برای شما فراهم می شوید که در جهان بازی و مراحل آن سیر کنید و تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشید. معما های بازی اصلاً پیچیده نیستند و تمام گیمر ها در رده های سنی مختلف می توانند از پس آنها بر بیایند.

در عین حال برای حل کردن معما ها، قدرت فکر و ذهن حرف اول را می زند. در Color Fill 3D باید با استفاده از یک مربع لایه های رنگی بسازید و به شیوه ای آنها را کنار هم قرار دهید که لایه ها روی هم و یا در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانید لایه های رنگی دیگر که به رنگ های دیگری هستند را حذف کنید. بدیهی است که با حل کردن موفق معما ها می توانید به مراحل بعدی راه پیدا کنید و در صورتی که موفق نشوید معما ها را حل کنید گیم اور می شوید. اما مطمئن باشید این بازی آنقدر اعتیاد آور است که همیشه به سمت بازی کشیده می شوید و نمی خواهید آن را کنار بگذارید. تلفیق انواع و اقسام معما ها و ارائه مکانیزم های جدید در هر مرحله باعث می شود تمام بازی حس تازگی داشته باشد و هیچوقت ملالت آور و خسته کننده نباشد که برای بسیاری از گیمر ها این مهمترین چیز است. علاوه بر این، تعدادی الماس در بعضی مراحل بازی قرار داده شده است که باید تا جایی که می توانید آنها را جمع آوری کنید. جمع آوری این الماس ها حس رقابت را در بازی به وجود می آورند و به عنوان یک کوئست فرعی بر جذابیت های بازی می افزایند و گیم پلی را بیش از پیش سرگرم کننده می کند. گرافیک بازی بسیار تحسین برانگیز و چشم نواز است و در طراحی هنری آن از ترکیب رنگ های شاد استفاده شده است که اتمسفر دلپذیری را به وجود می آورد. روی هم رفته این بازی چه از بعد فنی و چه از بعد گیم پلی دارای ویژگی های مثبت زیادی است و در مجموع می توانیم نمره خیلی خوبی برای آن لحاظ کنیم. Color Fill 3D امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خود اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 3.45

    • -New Levels
    • -New Skins
    • -Bug Fixes & Performance Improvements
    • We Work Hard to Make "Color Fill 3D" Better.
    • Enjoy!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران