نسخه جدید و کامل Die With Me

دسته بندی:

Die With Me v2.0.6 – اپلیکیشن مسنجر چت با شارژ کم باتری مخصوص اندروید! نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار برای اولین بار در سطح اینترنت درخواستی جمعی از شما عزیزان

اگر شما نیز جزو علاقه مندان به جست و جو در مارکت اندروید باشید هر از گاهی با نرم افزار هایی عجیب و غریب رو به رو می شوید که شیوه فعالیت بسیار خاصی دارند و نکته تعجب بر انگیز تر این است که همین شیوه عجیب باعث موفقیت آن ها و جذب مخاطبین زیادی شده است. امروز در این پست قصد داریم که برای اولین بار در میان تمامی سایت های فارسی زبان شما را با یکی از عجیب ترین مسنجر های موجود در مارکت اندروید آشنا کنیم! Die With Me ( مرگ با من ) عنوان یک مسنجر جالب و فوق العاده برای چت با شارژ کم باتری مخصوص اندروید می باشد که توسط Dries Depoorter توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که می دانید هنگام رسیدن شارژ باتری به کم تر از 5 درصد بسیاری از قابلیت های اصلی و کلیدی گوشی به صورت کاملا خودکار متوقف می شود و به جز تماس های ضروری نمی توان استفاده ای از آن داشت؛ این نرم افزار به صورتی طراحی شده است که تنها زمانی می توان از آن استفاده نمود که شارژ شما کمتر از 5 درصد باشد! هنگام رسیدن شارژ باتری به 5 درصد می توانید به یک چت روم وارد شوید و با کسانی ارتباط برقرار کنید که شارژ باتری ان ها نیز کمتر از 5 درصد است؛ گر چه در هنگام صحبت با دیگر افراد شارژ باتری ان ها را می توانید در کنار پیام هایشان مشاهده کنید. Dries Depoorter مدیر عامل شرکت Die With Me در مورد ایده اش به Digital Trends چنین می گوید که من بنا بر شرایط شغلی ام باید سفر های گوناگونی داشته باشم در یکی از سفر های خود هنگام ترک یک شهر و در هنگام بازگشت به هتل متوجه شارژ کم باتری دیوایس خود شدم که همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن این فکر و ایده در ذهن من شد که بتوان با حداقل میزان باتری در هنگام شرایط سخت با دیگران ارتباط برقرار کنم. جدا از توضیحاتی که ذکر کردیم امینت نرم افزار بسیار بالاست و به محض به پایان رسیدن باتری شما و خروج از چت روم پیام ها نیز به کلی حذف می شوند.

توجه : این برنامه فقط بر روی پردازنده های Arm64-v8a نصب میشود.

اپلیکیشن Die With Me عنوان یک نرم افزار فوق العاده کاربردی و جذاب در میان دیگر مسنجر های موجود سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Dries Depoorter توسعه و با قیمت 0.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. هم اکنون این فرصت را از دست ندهید و با بیشترین سرعت ممکن این نرم افزار فوق العاده را از لینک های مستقیم سایت اپلیکیشن برتر دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.6

    • Korean Channel
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران