دانلود نسخه آخر Car Stunt Races

دسته بندی:

Car Stunt Races: Mega Ramps v3.0.2 Mod – بازی مسابقه ای سرگرم کننده و مهیج “مسابقات ماشین های بدلکاری” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت آنلاک بودن تمام ماشین ها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Car Stunt Races: Mega Ramps – مسابقات ماشین های بدلکاری: پرش های دیوانه وار یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های مسابقه ای از استودیوی AxesInMotion Racing کشور اسپانیا است که به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت خریدهای درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و در گوگل پلی برای دانلود در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته شده است. استودیوی AxesInMotion Racing به ساخت و انتشار بازی های سبک مسابقه ای و ماشینی شهرت دارد و از معروف ترین بازی های منتشر شده توسط این توسعه دهنده می توان به سری بازی های محبوب و پرطرفدار Extreme Car Driving Simulator و Top Drift – Online Car Racing Simulator اشاره کرد که پیش تر در مطالب دیگری از اپلیکیشن برتر آن ها را نیز معرفی کرده بودیم. برای مراجعه به صفحه مخصوص این بازی ها کافیست روی نام آن ها کلیک کنید. در حالی که بازی های قبلی این استودیو اکثراً در سبک بازی های شبیه ساز رانندگی بودند، بازی Car Stunt Races: Mega Ramps ماهیتی نسبتاً متفاوت دارد. اگرچه که می توان گفت که این بازی هم تا حد زیادی شبیه ساز رانندگی به حساب می رود اما رویکرد اصلی بازی چیز دیگری است و آن هم شبیه ساز پرش و عبور از مسیرهای رمپ شکل است. این بازی برای رقابت با عناوین مشهوری مثل Stunt Car Challenge و Stunt Car Extreme ساخته و طراحی شده است.

بازی Car Stunt Races: Mega Ramps به نقل از استودیوی AxesInMotion Racing یک شبیه ساز واقع گرایانه از رقابت های پرش با ماشین ها است که فیزیک طبیعی آن در سطح بسیار بالایی کار شده است. یکی از نکاتی که سازندگان این بازی روی آن مانور زیادی داده اند قابلیت تخریب پذیری و آسیب پذیری های طبیعی بازی است که اگرچه هنوز به مقدار زیادی جای کار دارد اما به نسبت خیلی از بازی های مشابه در سطح قابل قبولی قرار دارد. سازنده بازی گفته که در آپدیت هایی که برای این بازی ارائه می شود این بخش نیز بهبود پیدا می کند. بازی Car Stunt Races: Mega Ramps دارای دو بخش اصلی Free Mode و Career Mode است. در بخش Free Mode می توانید به صورت آزادانه و در نقشه های مورد علاقه خود بازی کرده و به ثبت رکوردهای بیشتر بپردازید اما قسمت Career Mode درواقع بخش مرحله ای و اصلی بازی است که در آن می توانید با انجام مأموریت های مورد نیاز بازی و کسب امتیازهای لازم به مراحل بعدی بروید و به همین شکل پول به دست بیاورید. با کسب پول های به دست آمده می توانید اقدام به خرید ماشین های اسپرت بهتر کرده و یا آن ها را شخصی سازی کرده و ارتقاء دهید. بخش سفارشی سازی های ماشین ها در بازی Car Stunt Races: Mega Ramps بسیار خوب طراحی شده و در آن شما می توانید به رنگ آمیزی کردن ماشین ها و تیون کردنشان بپردازید. گرافیک پرجزئیات به نسبت حجم کم و مدل سازی های کاملاً سه بعدی بازی مسابقات ماشین های بدلکاری از ویژگی های قابل توجه آن محسوب می شود که در کنار گیم پلی روان و داینامیک و واقع گرایانه اش می تواند طرفداران بازی های مسابقه ای و ماشین سواری را حسابی سرگرم کند. برای دانلود این بازی می توانید از قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر اقدام کرده و به شکل رایگان آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده را دریافت کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0.2

    • 🛠 We are continuously working on improving the game with awesome and new features:
    • 🚗 The free mode experience has been improved
    • 😎 Now you can play our challenges in any order, have fun!
    • 📉 Career mode difficulty has been balanced
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دانلود نسخه جدید و آخر 4x4 Off-Road Rally 7

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران