دانلود نسخه جدید Evolution

دسته بندی:

Evolution: The Video Game v2.1.15 Mod – بازی رومیزی تکامل مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (فعال بودن حالت پرمیوم) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Evolution : The Video Game یک بازی رومیزی فوق العاده زیبا و خاص از استودیوی بازیسازی North Star Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای Board را به وجد بیاوریم! در این بازی به گسترش و رسیدگی به گونه های مختلف جانوری می پردازید و می بایست با کارت های خود در هر نوبت، برای گونه های در اختیار خود، غذا و دیگر نیاز‌های اولیه را تامین کنید! جزئيات موجود در بازی Evolution : The Video Game بسیار زیاد و خیره کننده است، تمامی نکات لازم زنجیره غذایی به خوبی رعایت شده و وجود کارت های غذا، حیوانات وحشی و مهارت باعث شده تا هر بازیکن بتواند از روش و تفکر مورد نظر مخصوص به خود استفاده کند و نتیجه آن را مشاهده کند! یکی از نکات مهمی که در بازی Evolution: The Video Game دیده می شود و در بازیهای مشابه کمتر دیده شده است، تاثیر زیاد انتخاب ها و تاثیر کم شانس در روند اتفاقات و تعیین کردن برنده بازی است! اگر از علاقه مندان به بازیهای کارتی هستید بدون شک Evolution : The Video Game با یک گیم پلی اعتیاداور و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند.

بازی Evolution : The Video Game تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید! در اخر بهتر است این موضوع ذکر شود که بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* رفع باگ ها بهینه سازی های مختلف.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.northstargames . evolutiongame را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید .

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.1.15

    • Random AI Option is added
    • Bug fixes to the multiplayer system
    • Added language support for German, French, Spanish, Russian, Dutch, Thai, Chinese, Swedish, Portuguese, Italian, Danish
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه جدید و آخر TEPPEN

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران