نسخه جدید و کامل FontsType

دسته بندی:

Fonts Type – Fonts Keyboard v2.5.210904 – اپلیکیشن “کیبورد فونت ها” مخصوص اندروید! نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار

Fonts Type – Fonts Keyboard عنوان یک صفحه کلید اندرویدی فوق العاده با مجموعه ای از فونت های گوناگون می باشد که توسط FontsType . com توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی تصاویر و یا فایل های ویدئویی که کاربران در شبکه های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک می گذارند، شامل متن های مختلفی هستند که هر کدامشان مطالب خاصی را در اختیار کاربر قرار می دهند. اگر توجه کرده باشید گاهی اوقات این کپشن ها و یا حتی آی دی شخصی برخی از افراد بسیار جالب توجه بوده و با فونت های زیبایی نوشته شده اند! ما برای نوشتن متن در فونت های گوناگون باید از ابزار خاصی استفاده کنیم. گرچه وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده است که بهترین این استارت اپ ها را در اختیارتان قرار دهد اما یکی از مشکلات و محدودیت های این نمونه از برنامه ها، عدم توانایی نوشتن مستقیم متن ها می باشد. این بدان معنی است که شما عزیزان ابتدا در یک ابزار اختصاصی باید متن های خود را نوشته و پس از تغییر فونت آن ها را برای استفاده در دیگر پیام رسان ها و یا شبکه های اجتماعی کپی کنید. با توجه به این موضوع در این پست تصمیم گرفته ایم که یک نرم افزار فوق العاده را معرفی نماییم؛برنامه ای که با ارائه ویژگی هایی بدون نقص هر کسی را به وجد می آورد. Fonts Type – Fonts Keyboard عنوان یک کیبورد بی نظیر است که تمامی محدودیت های ذکر شده در توضیحات فوق را از بین برده و شرایطی را فراهم می سازد که متن های مورد نیاز تان را در فونت های دلخواهتان به صورت مستقیم بنویسید. پس اگر شما نیز جزو علاقه مندان به این دسته از استارت اپ ها هستید وقت را تلف نکرده و با ما همراه شوید.

Fonts Type – Fonts Keyboard کیبوردی بی نظیر با مجموعه ای از فونت های گوناگون

همه نرم افزار هایی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم، دارای یک ویژگی خاص هستند؛ ویژگی ها و امکاناتی که باعث محبوبیت بالای آن ها شده است! به طور قطع یکی از دلایل محبوبیت برنامه Fonts Type – Fonts Keyboard در بین کاربران اسمارت فون های اندرویدی فونت های جذابی است که در اختیارتان قرار می دهد. کاربران این کیبورد به ده ها فونت متنوع دسترسی دارند که برای استفاده از آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و قادر خواهند بود که متن ها را به صورت مستقیم تایپ کنند. همراه این متن ها اعداد و دیگر کاراکتر ها نیز وجود دارند که درست همانند فونت های انتخابی بهینه شده اند. بر خلاف آن چه که کاربران تصور می کنند، این کیبورد که بسیار سبک بوده و تا به کنون مشکل کرش برای آن گزارش نشده است مجموعه ای از 2500 ایموجی خاص را نیز در اختیارتان قرار می دهد که بتوانید به وسیله آن ها جذابیت متن های نوشته شده را بیشتر و بیشتر نمایید.

مجموعه ای از گزینه های شخصی سازی

توسعه دهندگان برنامه Fonts Type – Fonts Keyboard نه تنها به اصلی ترین نیاز کاربران خود توجه داشته اند، بلکه ویژگی هایی را معرفی کرده که هر کدام شان بخشی از نیاز های کاربران را در بر می گیرد. به عنوان مثال یکی از بهترین این امکانات را می توان در شخصی سازی فوق العاده بالای کیبورد دانست. شما عزیزان قادر خواهید بود به آسانی هر چه تمام تر قسمت های مختلفی از این صفحه کلید را شخصی سازی نمایید. یکی از بهترین گزینه های شخصی سازی موجود اضافه کردن انیمیشن های RGB و هم چنین استفاده از تصاویر به عنوان پس زمینه کیبورد شما می باشد که در نوع خود بی نظیر بوده و جلوه ای خاص به نمایشگر می بخشد. علاوه بر این باید اشاره کنیم که این کیبورد هیچگونه مصرف زیاد انرژی نداشته و در نوع خود بی رقیب می باشد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Fonts Type – Fonts Keyboard اندروید :

  • تایپ سریع متن ها در گوشی های هوشمند اندرویدی
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از انواع فونت های گوناگون
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب فونت ها
  • تغییر فونت تنها با یک اشاره و لمس صفحه نمایش
  • دسترسی داشتن به بیش از ده تم گوناگون
  • استفاده از تصاویر شخصی به عنوان پس زمینه کیبورد
  • انیمیشن RGB برای شخصی سازی هر چه بیشتر صفحه کلید

اپلیکیشن Fonts Type – Fonts Keyboard با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این اپ هوشمند را به صورت رایگان از سرور های مستقیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.5.210904

    • Fix bugs & Improve performance.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Gboard

دانلود آخرین نسخه Gboard

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران