دانلود نسخه جدید و آخر Ranch

دسته بندی:

Ranch Adventures: Amazing Match Three v19.1 Mod – بازی ماجراجویی در مزرعه: جورچین شگفت انگیز اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و کریستال بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Ranch Adventures: Amazing Match Three – ماجراجویی در مزرعه: جورچین شگفت انگیز عنوان یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی LLC HAPPY GAMES Studio برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. همانطور که از نامش پیداست، Ranch Adventures: Amazing Match Three یک بازی در سبک جورچین یا همان Match 3 است. این سبک بازی ها مدت هاست که برای گیمر ها شناخته شده هستند و تا کنون صد ها بازی با این سبک در بازی های ژانر پازل و فکری ساخته شده است. در بازی Ranch Adventures: Amazing Match Three هم شما باید سعی کنید با کنار هم قرار دادن ۳ یا تعداد بیشتری از آیتم های مشابه مراحل بازی را با موفقیت پشت سر بگذراید. درحالی که مکانیزم های این بازی دقیقاً مشابه بازی های هم رده خودش است در عین حال تنوع و گوناگونی مرحله ها همان چیزی است که هر گیمری را به خودش جذب می کند. بیش از ۴۰۰ مرحله در این بازی وجود دارد که بدون تردید می توانند برای پر کردن اوقات فراغت تان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند. هر مرحله از بازی دارای ماموریت های متفاوتی است. به طور مثال در برخی مراحل باید تعداد مشخصی از جورچین ها را حذف کنید و در مرحله دیگر تمام صندوقچه ها را به دست بیاورید و بسیاری ماموریت های دیگر را انجام دهید که در طول بازی با آنها بیشتر آشنا خواهید شد. اگر بتوانید موفق شوید بیش از ۳ آیتم مشابه را کنار هم قرار دهید یک پاور آپ یا همان نیروی ویژه کمکی دریافت می کنید. این پاور آپ ها به شما کمک می کنند تعداد بیشتری از آیتم ها را حذف کنید و سریع تر آن مرحله را به پایان برسانید. هرچه تعداد آیتم هایی که در کنار هم قرار می دهید بیشتر باشند پاور آپ ها هم قوی تر می شوند.

در بازی Ranch Adventures: Amazing Match Three با کنار هم قرار دادن آیتم ها و حذف کردن آنها سکه دریافت می کنید که این سکه ها برای شما دو کار انجام می دهند. اول اینکه، با سکه های دریافتی می توانید آبجکت های مختلفی خریداری کنید و مزرعه خودتان را زیبا تر کنید. اما دوم و نکته مهم تر این است که سکه ها می توانند به شما بونس بدهند. اگر موفق شوید تعداد زیادی سکه دریافت کنید بونس به دست می آورید که این بونس ها هم به شما کمک می کنند سریع تر مرحله ها را به پایان برسانید. روی هم رفته باید گفت این بازی یکی از بهترین بازی های سبک جورچین است و می توانیم بگوییم از هر لحاظ یک بازی با کیفیت و خوش ساخت است. گرافیک بازی بسیار چشم نواز است و طراحی هنری آن به صورت کارتونی است. انیمیشن ها و افکت ها و ترکیب رنگ های به کار رفته در بازی بسیار دوست داشتنی هستند و شما را مجذوب خودشان می کنند. صداگذاری ها در حد قابل قبولی هستند و با توجه به نوع بازی نمی توانیم از آنها ایرادی بگیریم. کنترل ها بسیار ساده و کاملاً ریسپانسیو هستند و تمام عملکرد های بازی به راحتی از طریق ضربه زدن و اسلاید کردن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. همچنین در همان ابتدای بازی یک بخش آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است که کمک تان می کند تمام عملکرد ها و نحوه بازی کردن را یاد بگیرید و بر آن مسلط شوید. سطح دشواری بازی تعادل خوبی دارد و وجود تعداد محدود حرکت ها برای هر مرحله باعث می شود تمام مرحله ها چالش برانگیز باشند و به هیچ عنوان ملالت آور و خسته کننده نباشند. Ranch Adventures: Amazing Match Three توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 را به دست بیاورد و به همین دلیل تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 19.1

    • Our game has something new for you:
    • - Over 20 new decors!
    • - new match-3 mechanics!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران