آخرین نسخه ــ موقعیت یاب و GPS Komoot

دسته بندی:

Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps v11.6.23 – اپلیکیشن مسیریاب دوچرخه سواری اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 99.99 دلار تقدیم به شما همراها همیشگی اپلیکیشن برتر

Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps عنوان یک اپلیکیشن مسیریاب دوچرخه سواری در سیستم عامل اندروید می باشد که توسط komoot GmbH توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بسیاری از ما انسان ها برای حفظ و افزایش سطح سلامتی خود ساعاتی از روز را به ورزش کردن اختصاص می دهیم. در این میان هر ورزشی دارای طرفداران خاص خود می باشد؛ اما اگر بخواهیم صادق باشیم ورزش های فضای باز بسیار پر طرفدار تر هستند و محدودیت سنی در آن ها وجود ندارد! یکی از پر طرفدار ترین ورزش های فضای باز دوچرخه سواری و یا پیاده روی می باشد که می توانیم آن ها را در حالت های جاده ای و یا کوهستانی مشاهده کنیم. یکی از موضوعاتی که گاها توجه ما را به خودش جلب می کند عدم وجود همبستگی بین ورزشکاران فضای باز می باشد! اگر شما جزو علاقه مندان به ورزش هایی همانند دوچرخه سواری جاده ای و یا کوهستانی باشید بدون شک علاقه دارید که به طور مستمر با افرادی هم فکر و هم چنین علاقه مند به این رشته در ارتباط باشید. به همین دلیل ما در این پست تصمیم به معرفی یک استارت اپ فوق العاده گرفته ایم؛ برنامه ای که در نوع خودش بی نظیر بوده و علاقه شما را به دوچرخه سواری و یا پیاده روی در فضای باز بیشتر می کند. کوموت یکی از بهترین مسیریاب هایی است که به کمکش می توانید دنیایی جدید را کشف کرده و با میلیون ها علاقه مند به دوچرخه سواری و پیاده روی در ارتباط باشید. پس بهتر است این فرصت را از دست ندهید و ما را در ادامه پست همراهی کنید.

Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps برترین مسیریاب دوچرخه سواری کوهستانی

همانند بسیاری از برنامه های دیگر که یک ویژگی از آن ها باعث محبوبیت بالای شان شده است؛ نرم افزار Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps نیز با تکیه بر ارائه ویژگی هایی خاص برای علاقه مندان به دوچرخه سواری جاده ای و دوچرخه سواری کوهستان به یک استارت اپ پر طرفدار تبدیل شده است. اگر بخواهیم این اپ هوشمند را در کوتاه ترین توضیحات ممکن به شما عزیزان معرفی کنیم؛ باید بگوییم که پس از نصب با یک نقشه آنلاین رو به رو می شوید؛ این نقشه دارای مسیر های مختلفی است که علاقه مندان به دوچرخه سواری کوهستانی و یا دوچرخه سواری جاده بار ها و بار ها از آن ها عبور کرده و به نوعی جزو محبوب ترین ها به شمار می روند. شما عزیزان می توانید با کمک این نقشه ها دنیایی جدید را کشف کرده و هر روز در یک مکان جدید به تمرین بپردازید. نقشه های برنامه کوموت نه تنها به صورت آنلاین، بلکه به صورت آفلاین نیز در اختیارتان قرار داده می شوند؛ و برای دسترسی داشتن به آن ها تنها کافی است تا نقشه مسیر های پر تکرار خود را دانلود و در حافظه گوشی هوشمندتان ذخیره کنید.

سیستم ناوبری صوتی کاربردی

کاربران استارت اپ Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps نه تنها بدون هیچ گونه محدودیتی به نقشه ها دسترسی دارند ( تنها در نسخه ارائه شده در اپلیکیشن برتر ) بلکه می توانند در حین ورزش و انجام تمرینات از یک سیستم ناوبر صوتی نیز بهره مند شوند. این سیستم صوتی شما را در تمامی طول مسیر همراهی کرده و کمک می کند که تجربه بهتری را در حین دوچرخه سواری کسب کنید. اگر از دوچرخه های هوشمند استفاده می کنید؛ قادر خواهید بود که با اتصال اسمارت فون اندرویدی تان علاوه بر اطلاعات رایجی که در دیتابیس ذخیره می شود؛ برخی از اطلاعات خاص را نیز دریافت کرده و در حافظه گوشی خود ذخیره کنید.

انجمنی بزرگ از علاقه مندان به دوچرخه سواری

همان گونه که در توضیحات اولیه به این موضوع اشاره کردیم، یکی از دلایل اصلی محبوبیت Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps جامعه بزرگی است که می توانید با کاربران آن در تعامل باشید. در این جامعه که به صورت یک شبکه اجتماعی طراحی شده است؛ قادر خواهید بود که جزئیات تمرین و یا عکس های ثبت شده را به اشتراک گذاشته و نظرات دیگر کاربران را دریافت کنید. تمامی امکاناتی که در این جامعه بزرگ در اختیارتان قرار داده می شود همانند دیگر شبکه های اجتماعی می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps اندروید :

  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از محبوب ترین مسیر های دوچرخه سواری
  • برنامه ریزی مسیر ها برای دوچرخه سواری جاده ای و یا کوهستانی
  • ذخیره و ارائه اطلاعاتی متنوع و گوناگون در حین ورزش کردن
  • مشاهده نقشه ها به صورت آنلاین و یا دریافت آن ها برای استفاده در حالت آفلاین
  • ارائه اطلاعاتی گوناگون در ارتباط با مسیر های انتخابی و جزئیاتشان
  • سیستم ناوبری صوتی برای ارائه یک تجربه بهتر در هنگام ورزش
  • توانایی متصل شدن به دوچرخه های هوشمند
  • پیوستن به یک جامعه بزرگ از علاقه مندان به دوچرخه سواری در سراسر جهان
  • ذخیره سازی مسیر های پیموده شده توسط شما همراه با جزئیات کامل
  • به اشتراک گذاری مطالب مختلف با دوستان خود در جامعه ای چند میلیونی
  • همگام سازی اطلاعات با دیگر پلتفرم ها و ساعت های هوشمند اندرویدی

اپلیکیشن Komoot — Cycling, Hiking & Mountain Biking Maps با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 99.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است؛ شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت بزرگ و پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.6.23

    • We regularly update komoot to ensure it keeps improving for you. Get this version to access the most recent and stable version of the app.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران