نسخه جدید و آخر Navigation for Maps Go

دسته بندی:

Navigation for Google Maps Go v10.74.1 اضافه کردن قابلیت مسیریابی به گوگل مپ گو اندروید نسخه اصلی برنامه با بیش از 100.000.000 بار دانلود از گوگل پلی

سال هاست که سرویس گوگل مپ توسط گوگل عرضه شده است و صد ها میلیون نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. گوگل مپ به صورت پیش فرض روی دستگاه های اندرویدی نصب بوده و با استفاده از تمامی مرورگر ها قابل دسترس است. در گوگل مپ می توان به راحتی به نقشه ای با جزئیات کامل و دقیق از تمامی نقاط جهان دست پیدا کرد. حتی می توان نقشه ها را به صورت ماهواره ای با تصویر های با کیفیت دید. گوگل سرمایه و تلاش زیادی برای توسعه این سرویس خود صرف کرده و تا کنون بار ها و بار ها آن را بهبود داده است. اخیرا اپلیکیشن گوگل مپ گو نیز از طرف گوگل عرضه شد تا مشکل مصرف زیاد حافظه توسط گوگل مپ اصلی را برطرف نماید. گوگل مپ گو همچنین قابلیت مسیریابی نیز دارد و می تواند به صورت آفلاین کار کند. اما برای استفاده از قابلیت مسیریابی گوگل مپ گو نیاز به یک اپلیکیشن جدا است که امروز با آن در خدمت شما هستیم. Navigation for Google Maps Go عنوان یک اپلیکیشن برای مسیریابی با استفاده از گوگل مپ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Google LLC توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید مثل بقیه برنامه های مسیریابی، مقصد خود را مشخص کرده و به صورت دقیق و گام به گام راهنمایی بگیرید. حتی در این برنامه می توانید راهنمایی های صوتی را قبل از هر پیچ دریافت نمایید و بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن دیگری و با استفاده از نقشه دقیق گوگل به مسیریابی بپردازید. توجه داشته باشید که این برنامه به صورت مستقل و جداگانه قابل استفاده نیست و تنها زمانی می توان از قابلیت های آن استفاده کرد که مقصد خود را در برنامه Google Maps Go جستجو کرده باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Navigation for Google Maps Go اندروید:

  • ارائه راهنمایی های گام به گام در طول مسیر با نقشه ای دقیق همراه با جزئیات کامل
  • مناسب برای دستگاه های دارای حافظه کم و دسترسی ضعیف به اینترنت
  • قابل استفاده در مسیریابی با دوچرخه، خودرو، موتورسیکلت و پیاده روی
  • قابلیت ذخیره مسیر و استفاده از آن بدون نیاز به اتصال اینترنتی
  • ارائه راهنمایی های صوتی کامل قبل از هر پیچ، با پشتیبانی از 50 زبان زنده دنیا
  • حجم کم برنامه در مقایسه با امکانات آن

اپلیکیشن Navigation for Google Maps Go برنامه ای بسیار کاربردی و لازم برای تمامی کاربران اندرویدی است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 10.74.1

    • Voice guided navigation for Google Maps Go, optimized for low-memory phones.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران