دانلود نسخه کامل City of Romance

دسته بندی:

Criminal Case: Paris Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “پرونده های جنایی: پاریس” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case Paris – پرونده های جنایی: پاریس نسخه ای دیگر از سری بازی های محبوب و معروف Criminal Case یا پرونده های جنایی است که مثل دیگر بازی های این مجموعه به شکل رایگان ساخته و عرضه شده است. معروف ترین بازی های منتشر شده از این مجموعه عبارت اند از عناوینی مثل Criminal Case: Supernatural Investigations , Criminal Case: Mysteries of the Past , Criminal Case: Save the World ، Criminal Case: The Conspiracy و یا Criminal Case: Pacific Bay که همگی آن ها را پیش تر در اپلیکیشن برتر معرفی و منتشر کرده بودیم و شما می توانید با کلیک روی نام هر کدام از این بازی ها به صفحه مربوط به آن بازی مراجعه کرده و آخرین نسخه آن ها را نیز از سایت دانلود کنید. این بار در این مطلب قصد داریم تا برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار آخرین نسخه بازی Criminal Case: Paris برای شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های ماجرایی و معمایی کنیم. سری بازی های پرونده های جنایی بدون شک جزو برترین بازی های عرضه شده در سبک ماجرایی – معمایی با مضامین جنایی، کارآگاهی و فکری هستند. این سری از بازی ها توسط استودیوی فرانسوی Pretty Simple ساخته و توسعه یافته اند. هر کدام از بازی های این مجموعه در مکانی خاص، با شرایط و داستانی متفاوت هستند و همین مسئله باعث شده تا این فرانچایز تنوع بالایی داشته باشد و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.

در بازی Criminal Case: Paris این بار به فرانسه و پایتخت آن یعنی شهر پاریس می رویم. پاریس همیشه به عنوان رمانتیک ترین شهر جهان شناخته می شود و آن را شهر عشاق نیز می نامند. شما در این بازی در نقش پلیس های ویژه شهر پاریس هستید که برای بررسی مجموعه ای از قتل های زنجیره ای مأمور شده اند. یک قاتل سریالی با به قتل رساندن انسان های مختلف باعث ایجاد رعب و وحشت در این شهر شده و وظیفه شما این است که در سریع ترین زمان ممکن این مجرم را دستگیر کرده و به دست قانون بسپارید. کار شما حضور در صحنه های جرم است. در این صحنه های جرم مدارک خاص و پنهان خاصی وجود دارند که شما باید با ذکاوت و مهارت بالای خود در زمینه مسائل کارآگاهی و جرم شناسی، آن ها را پیدا کرده و سرنخ های لازم از بین آن ها را کشف کنید. در طول این مأموریت، شما به نقاط مختلفی در بازی Criminal Case: Paris رفته و با شخصیت ها و صحنه های جرم گوناگونی رو به رو خواهید شد. دیالوگ های بازی بخش بسیار مهمی از آن را شامل می شوند و اطلاعات خاصی در آن ها برای مخاطب قرار داده شده است. سبک اصلی بازی Criminal Case: Paris از نوع بازی های ترکیبی پازلی و اشیاء مخفی (Hidden Objects) است. برای دانلود آخرین نسخه این بازی زیبا و جذاب می توانید به قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر بروید و خیلی راحت از سرورهای سریع سایت اقدام به دریافت نسخه معمولی یا مود شده این بازی کنید. گفتنی است که این بازی با بیشتر از 100 هزار دانلود در گوگل پلی توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. لطفاً توجه کنید که به خاطر محتوای خشونت آمیز بازی، انجام آن فقط برای افراد بالای 18 سال توصیه می شود.



  • تغییرات نسخه 2.38.1

    • تغییراتی برای این نسخه ذکر نشده است.
  • ویژگی مود

    1 – انرژی و طلا بی نهایت است 2 – نکات در صحنه جرم نامحدود است و کم نمی شود 3 – امکان انجام خرید در بازی رایگان است


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران