نسخه جدید و آخر The Conspiracy

دسته بندی:

Criminal Case: The Conspiracy v2.38 Mod – بازی معمایی “پرونده های جنایی: توطئه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Criminal Case: The Conspiracy – پرونده های جنایی: توطئه نام یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و جداب از سری بازی های محبوب و بسیار جذاب Criminal Case یا پرونده های جنایی است که مثل دیگر بازی های این مجموعه با محوریت ماجراجویانه، اسرارآمیز و بیشتر از آن ماحراهای جنایی و پلیسی است. مثل خیلی دیگر از بازی های این فرانچایز، در بازی Criminal Case: The Conspiracy شما یک بار دیگر قرار است یک داستان جنایی در مورد قتل های زنجیره ای را تجربه کرده و در نقش مأموران حرفه ای و کارآگاهان پلیس این پرونده های قتل را حل کرده و قاتل یا قاتلان را پیدا کنید. داستان بازی در یک شهر کوچک به نام گریمزبورو رخ می دهد. طبق داستان، یک قاتل زنجیره ای شروع به قتل مردم کرده و یک قتل زنجیره ای درست کرده است. وطیفه شما به عنوان کارآگاه ویژه جنایی باید به صحنه های جرم رفته و با بررسی و آنالیز دقیق این صحنه های جرم مدارک و سرنخ های هر قتل را پیدا کرده و راز پشت پرده آن قتل را که می تواند پیام خاصی داشته باشد پیدا کنید و طبق آن، اطلاعات مورد نیاز برای حل آن قتل را کسب کنید. اگر از علاقه مندان یا دوستداران بازیهای معمایی و ماجراجویی هستید به هیچ وجه Criminal Case: The Conspiracy را از دست ندهید و مطمئن باشید نسبت به حجمش ارزش دانلود و تجربه را دارد!

در بازی Criminal Case: The Conspiracy کار شما به عنوان یک کارشناس صحنه های جرم، پیدا کردن آیتم های خاص و سرنخ های مخفی است. برای پیدا کردن این آیتم ها باید دقت بالایی داشته باشید. بخش مهمی از بازی Criminal Case: The Conspiracy در سبک بازی های هیدن آبجکت است. این یعنی شما باید با حضور در صحنه های جرم اقدام به پیدا کردن اشیای مخفی و مدارک پنهان کنید. شما همچنین باید مجموعه ای از پازل ها و معماهای به هم مرتبط را در بازی پیدا کرده و با حل این معماها و پازل ها، روند بازی را دنبال کنید. تمام بخش ها و مراحل بازی Criminal Case: The Conspiracy به صورت طراحی ها و نقاشی های دستی انجام شده است. این طراحی ها با دقت بالا و جزییات بسیار زیاد انجام شده اند و این یعنی شما با یک بازی بسیار جذاب و حرفه ای رو به رو هستید.پس اگر با بازی های سبک ماجرایی، اسرارآمیز و جنایی و پلیسی ارتباط خوبی برقرار می کنید، به هیچ وجه بازی Criminal Case: The Conspiracy را از دست ندهید. برای دانلود این بازی می تواند به قسمت دانلود باکس اپلیکیشن برتر رفته و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود آخرین نسخه بازی Criminal Case: The Conspiracy کنید. جهت آشنایی بیشتر با این بازی نیز می توانید تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کنید. این بازی با بیشتر از ۱ میلیون دانلود در گوگل پلی موفق شد تا امتیاز 4.6 از 5.0 را از رای کاربران به دست بیاورد. پس معطل نکنید و همین حالا این بازی را دانلود کنید و یک ماجراجویی جذاب و معنایی را تجربه کنید.



  • تغییرات نسخه 2.38

    • تغییراتی در دسترس نیست
  • ویژگی مود

    1 – انرژی و طلا بی نهایت است 2 – نکات در صحنه جرم نامحدود است و کم نمی شود 3 – امکان انجام خرید در بازی رایگان است


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران