دانلود PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition - نسخه بنفش آیکون پک لاینکس اندروید

دسته بندی:

PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition v3.3 – اپلیکیشن نسخه بنفش آیکون پک لاینکس اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition عنوان نسخه بنفش و سفید آیکون پک لاینکس اندروید می باشد که توسط JustNewDesigns توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر نگاهی به امکانات ارائه شده توسط سیستم عامل های مختلف داشته باشید، متوجه خواهید شد که کاربران اندرویدی به امکانات متنوع تری برای ایجاد تغییرات در رابط کاربری گوشی هوشمندشان دسترسی دارند. هر آن چیزی که بر روی نمایشگر اسمارت فون های اندرویدی نقش می بندد قابل تغییر بوده و جزء به جزء آن ها را می توانید دست خوش تغییراتی بزرگ کنید. همه عناصر موجود در UI به نحوی زیبایی صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار می دهند. از پر نقش ترین این عناصر می توان به آیکون ها اشاره کرد. آیکون ها با در اختیار داشتن بخش زیادی از نمایشگر، به طور مداوم توجه ما را به خود جلب می کنند و هر گونه تغییرات کوچکی در آن ها مشهود است. به همین دلیل متخصصان شخصی سازی اندروید همیشه به این موضوع اشاره کرده و تاکید می کنند که برای داشتن یک رابط کاربری منحصر به فرد، توجه ویژه ای به انتخاب آیکون ها داشته باشید. یکی از روش های رایج موجود، برای ایجاد تغییرات در آیکون ها استفاده از آیکون پک می باشد که برخی از شرکت ها در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند. از بهترین بسته های نماد موجود در مارکت اندروید می توان به سری آیکون های لاینکس اشاره کرد که در این پست قصد داریم نسخه بنفش آن را معرفی کنیم. در برنامه PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition که ما آن را به عنوان نسخه سفید و بنفش آیکون پک لاینکس می شناسیم، همانند دیگر بسته ها به مجموعه ای از نماد های فوق العاده دسترسی پیدا می کنید که از یک طراحی بسیار زیبا و خلاقانه بهره می برند. این سری از نماد ها، زیبایی نمایشگر گوشی اندرویدی تان را به اوج رسانده و توجه هر کسی را به شما جلب می کند.

PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition بهترین آیکون پک بنفش اندروید!

از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت روز افزون آیکون پک های لاینکس می شود، رنگ های به کار رفته در آن ها می باشد. بدون شک نسخه بنفش این بسته که با نام PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition منتشر شده است جزو بهترین، آیکون پک های بنفش و سفیدی است که علاقه مندان به این رنگ آن را تجربه می کنند. طراحی خطی نماد ها، همراه با کیفیتی مثال زدنی و هم چنین مشهود بودن خلاقیت طراح، هر کسی را به وجد می آورد. شما عزیزان در این مجموعه به بیش از 4900 نماد متنوع دسترسی دارید که هر کدام شان با توجه به طرحی که دارند از زیبایی خاصی بهره مند هستند.

به روز رسانی های مکرر

از جمله مشکلاتی که علاقه مندان به آیکون پک ها همیشه با آن رو به رو می شوند، عدم به روز رسانی نماد های موجود در بسته می باشد. بسیاری از توسعه دهندگان، پس از ارائه یک برنامه دیگری رقبتی برای به روز رسانی نشان نداده و هر گونه پشتیبانی را قطع می کنند. بر خلاف بسیاری از ابزار این چنینی، کاربران اپلیکیشن PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition شاهد به روز رسانی هایی مداوم هستند. در این به روز رسانی ها می توانید شاهد طرح هایی جدید و پشتیبانی از برنامه های مختلفی باشید. هم چنین تیم توسعه دهنده یک گزینه برای کاربران در نظر گرفته است که به وسیله آن قادر خواهید بود که درخواست ساخت آیکون ها را به راحتی ارسال نمایید.

پشتیبانی از لانچر های گوناگون

تمامی اسمارت فون هایی که در اطراف خود می بینید از یک لانچر استفاده می کنند. این لانچر ها می تواند توسط شرکت های متفرقه ساخته شده باشد و یا اینکه شرکت های توسعه سازنده گوشی های هوشمند آن ها را به طور اختصاصی طراحی کرده باشند. بر خلاف آن چه که شاید تصور کنید، لانچر ها از همه آیکون پک ها پشتیبانی نمی کنند! به همین دلیل در هنگام انتخاب بسته مورد نظرتان باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition پشتیبانی آن از لانچر های گوناگون است که باعث می شود طیف وسیعی از کاربران به نماد های این بسته بی نظیر دسترسی داشته باشند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition اندروید :

  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از 4900 آیکون متنوع و گوناگون
  • طراحی حرفه ای و فوق العاده جذاب در سبک خطی
  • کیفیت بسیار بالای آیکون ها
  • پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های سیستم عامل اندروید
  • به روز رسانی های مداوم و پی در پی
  • دسترسی داشتن به تصاویر زمینه، همراه با نماد ها
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواهتان

اپلیکیشن PurpleLine Icon Pack : LineX Purple Edition با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این آیکون پک را از سرور های پر سرعت دانلود، وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.3

    • 17 New Most Requested Icons (Total 5000 )
    • Few Icons Redesigned
    • Added New and Updated Activities
    • Please take a moment and support further development by Rating us ♥
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران