دانلود نسخه جدید Bitfinex

دسته بندی:

Bitfinex: Trade Digital Assets اپلیکیشن رسمی صرافی بیت‌فینکس در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال (رمز ارز ها) برای اندروید است. با Bitfinex به راحتی ارزهای دیجیتال مورد نظرتان را بخرید! چه شما به تازگی وارد دنیای خرید‌های دیجیتال شده باشید و چه یک معامله‌گر حرفه‌ای، Bitfinex به تنهایی می‌تواند تمام نیازهای شما را در بازار تامین کند. اپلیکیشن موبایل Bitfinex تمام ویژگی‌هایی را که بر روی سایت این برنامه وجود دارد را در یک محیط واحد و جذاب در اختیار کاربر قرار می‌دهد. Bitfinex یکی از بزرگ‌ترین صراف‌های دیجیتال در سراسر دنیا است که هم اکنون برنامه رسمی آن پیش روی شما قرار دارد. با استفاده از Bitfinex می‌توانید ارز‌هایی مثل بیتکوین، اتریوم، تترتوکنز، کاردانو، دوجکوین و صدها ارز دیجیتال دیگر را به صورت مستقیم از طریق گوشی تلفن‌همراه خود معامله کنید. این برنامه دارای چندین خط دفاع امنیتی برای حفاظت از دارایی‌های شما است که البته امکان شخصی‌‌سازی برای حفظ اطلاعت شخصی شما را نیز دارند. در این برنامه ‌می‌توانید گزارشی به صورت خلاصه از حساب کاربری خود و معاملات تان دریافت کنید. همچنین امکانات تحلیل گرافیکی در برنامه وجود دارد که معامله کردن را برای شما آسان‌تر می‌کند. این اپلیکیشن درحال حاضر از این ار‌ز‌ها پشتیبانی می‌کند: بیتکوین، اتریوم، تترتوکنز، کاردانو، دوجکوین، ریپل، پولکادوت، یونیسوپ، چاینلینک، لیتکوین، سولانا، استلار، وچین، اترئوم‌کلاسیک، رپدبیتکوین، فایلکوین، ائوس، ترون، مونرو، آو، دای، نئو، کوزاما، کوسمو، آیوتا، بیتکوین‌اس‌وی، آلگوراند، سلسیوس‌نتورک، مارکر، تزوز، لونا، لئو، توکن، بیت‌تورنت ، آوالانچ، کامپوند، دش، سوشی، بی‌سی‌اچ‌نود، زش، اومیسگو، اوکس، یو‌اس‌دی‌سی، بیسیک‌اتنشن‌توکن و… .

اپلیکیشن Bitfinex سرویس‌های پیشرفته‌ای را برای معامله‌کنندگان ارزهای دیجیتال و تامین‌کنندگان نقدینگی (liquidity providers) فراهم می‌کند. در این اپلیکیشن، معامله‌کنندگان می‌توانند از قابلیت‌های تبادل، مارجین (margin) و معامله استفاده کنند. شما می‌توانید به اطلاعات به روز بازار دسترسی داشته باشید، نمودار‌های خود را شخصی‌سازی کنید، سبد‌های خرید پیشرفته داشته باشید و هشدارهای قیمت و معامله دریافت کنید. با staking جایزه دریافت کنید : عملیات‌های شبکه بلاک‌چین را حمایت کنید. به این کار staking می‌گویند و در آن شما تضمین می‌دهید که بخشی از سرمایه خود را به حمایت از یک بلاک‌چین اختصاص دهید. برخی از ار‌ز‌های دیجیتال مبالغ خوبی را به عنوان سود برای سپرده شما در نظر می‌گیرند و در قالب جوایز در اختیار شما قرار می‌دهند. Bitfinex به صورت خودکار جوایز شما را یه صورت هفتگی ذخیره می‌کند و شما شاهد رشد حساب تان خواهید بود. قرض‌دادن مبالغ آسان شده است : در این راه می‌توانید قدرت و شفافیت تامین سرمایه جفت به جفت (peer -to-peer funding) را تجربه کنید که به آن به صورت خلاصه p2p هم می‌گویند. p2p در واقع روشی است برای وام‌دادن در سیستم‌های آنلاینی که فرد گیرنده و دهنده را به هم متصل می‌کند. دو طرف در این سیستم‌ها با هم در ارتباط هستند و می‌توانند درباره شرایط مدت‌ زمان و میزان سود حاصل از معامله گفت‌وگو کنند. پیگیر Bitfinex plus باشید : شبکه اجتماعی Bitfinex plus می‌تواند علاوه‌بر تبادل نظر به عنوان یک پایگاه خبررسانی مختص معامله‌گران این حوزه عمل کند. می‌توانید از Bitfinex plus برای انتشار محتواهای شخصی خود و تحلیل خبر‌های بازار استفاده کنید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین آپدیت برنامه صرافی بیت‌فینکس را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است که قادرید نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج آن را با یک کلیک دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.16.0

    • The latest update to the Bitfinex mobile app includes support for happyCOINS and additional fiat options for payment card deposit processors OWNR, Mercuryo, and Simplex.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران