دانلود آخرین نسخه ــ ضبط صدا Voice Recorder

دسته بندی:

Samsung Voice Recorder v21.3.50.15 ضبط صوت سامسونگ نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

تکنولوژی ضبط صدا مدت زمان زیادی است که وجود دارد. از همان روز های آغازین این تکنولوژی، استفاده از آن برای ضبط موسیقی آغاز شد و رفته رفته به اصلی ترین کارایی آن تبدیل گشت. با گذشت زمان تکنولوژی های جدیدی ظهور کردند و دستگاه های ضبط و پخش صدا هم کوچک و کوچک تر شده و در دسترس همه قرار گرفتند. با ظهور گوشی های هوشمند، ضبط صدا به عنوان یکی از امکانات اصلی، به این دستگاه ها اضافه شد. در گذشته که تنها یک میکروفون روی گوشی ها وجود داشت و از آن هم برای تماس صوتی و هم برای ضبط صدا استفاده می شد، کیفیت صدای ضبط شده با گوشی بسیار کم بود و برای استفاده های حرفه ای اصلا مناسب نبود. با بالارفتن کیفیت دوربین گوشی ها، برای بهبود کیفیت صدای فیلم های ضبط شده با گوشی، یک میکروفون دیگر به این دستگاه ها اضافه شد که وظیفه ضبط صدا برای دوربین را بر عهده داشت. علاوه بر این خود میکروفون ها هم پیشرفت های گسترده ای کرده اند که باعث می شود گوشی ها به عنوان یک دستگاه عالی برای ضبط صدا مطرح شوند. مسلما با گوشی هوشمند نمی توان به ضبط موسیقی پرداخت و هدف از وجود این قابلیت، ضبط سخنرانی، کلاس درس، مصاحبه و موارد این چنینی است. در خود سیستم عامل اندروید برنامه ای برای ضبط صدا وجود دارد که البته امکانات بسیار کمی دارد و پاسخگوی نیاز اغلب کاربران نیست، به همین دلیل سامسونگ اپلیکیشن خود را توسعه داده و به جای اپلیکیشن پیش فرض اندروید، روی گوشی هایش نصب می کند. امروز با این اپلیکیشن در خدمت شما هستیم. Samsung Voice Recorder عنوان یک اپلیکیشن برای ضبط صدا با کیفیت بالا با قابلیت ویرایش فایل های ضبط شده، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. در این برنامه می توانید از دو میکروفون موجود روی گوشی به صورت جداگانه استفاده نمایید. به این صورت که در هنگام مصاحبه هر میکروفون نزدیک ترین سوژه به خود را ضبط می کند تا بهترین کیفیت ممکن حاصل شده و از بروز نویز جلوگیری گردد. حتی امکان تبدیل فایل های ضبط شده به متن، توسط برنامه وجود دارد. پس از تمام شدن ضبط می توانید به راحتی فایل های خود را برش داده و قسمت های ناخواسته را حذف نمایید. این برنامه در هنگام ضبط، تماس های دریافتی را رد می کند تا روند ضبط مختل نشود. همچنین می توانید با آن به آسانی قسمت های مهم را بوکمارک کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Samsung Voice Recorder اندروید:

  • ضبط با بالاترین کیفیت ممکن
  • قابلیت استفاده از هر دو میکروفون برای مصاحبه
  • قابلیت تبدیل فایل ضبط شده به متن
  • قابلیت ویرایش و برش فایل های ضبط شده

اپلیکیشن Samsung Voice Recorder یکی از بهترین برنامه ها برای ضبط صوت در اندروید است که با بیش از یک میلیارد دانلود از گوگل پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 21.3.50.15

    • - Support recycle bin
    • - Support Q OS tablet
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران