دانلود نسخه جدید Calculator

دسته بندی:

Multi-Screen Voice Calculator Pro v1.4.33 ماشین حساب سریع، قابل اعتماد و کارآمد اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی

یکی از اولین چیز هایی که در مدرسه به ما آموخته می شود، ریاضیات پایه است. ریاضیات پایه شامل آشنایی با اعداد و چهار عمل اصلی است. با استفاده از این چهار عمل اصلی، می توانیم مقدار خیلی از چیز ها را محاسبه کرده و به این وسیله، در زندگی سازماندهی بهتری روی کار ها و اموالمان داشته باشیم. معمولا اکثر حساب و کتاب های ما مربوط به امور مالی هستند اما بسته به نوع شغل و سبک زندگی ممکن است مواردی مثل کالری و …. را هم به صورات روزانه حساب کنیم. همانطور که گفتیم معمولا چهار عمل اصلی برای انجام چنین حساب هایی کافی است اما نمی توان به ذهن برای انجام این حساب ها که بعضی از آن ها خیلی هم مهم هستند، اطمینان کرد. برای کمک به حل چنین مشکلی انواع ماشین حساب ها توسط شرکت های مختلف ساخته و عرضه شده اند. این ماشین حساب ها در ابتدا به شکل دستگاه های مجزایی بودند که در ادارات، مدارس و … به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گرفتند، اما با ظهور کامپیوتر ها، ماشین حساب ها حالت نرم افزاری گرفته و به کامپیوتر های ما اضافه شدند. گوشی های هوشمند به عنوان کامپیوتر های جیبی قدرتمند، از این قاعده مستثنی نبوده و حالا انواع و اقسام اپلیکیشن های ماشین حساب را برای نصب روی آن ها، در اختیار داریم. امروز نیز با یک ماشین حساب کاربردی و سریع در خدمت شما هستیم. Multi-Screen Voice Calculator Pro عنوان یک ماشین حساب با قابلیت انجام محاسبات با دستورات صوتی و پشتیبانی از چندین محاسبه همزمان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری ATNSOFT توسعه و با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. این ماشین حساب توانایی پشتیبانی از عبارت های ریاضی و توان رسانی و ریشه گیری با توان و ریشه های نامحدود را دارد. علاوه بر این برای راحتی در وارد کردن عبارت های ریاضی می توانید از کیبورد مخصوصی که ارائه می دهد استفاده نمایید یا این که تنها دکمه میکروفون را لمس کرده و اعداد و حساب های خود را برای نرم افزار بگویید و نتیجه را دریافت کنید. تنها با یک لمس روی نتیجه می توانید محاسبات را کپی کرده و در یک صفحه دیگر جاگذاری نمایید. در نهاییت می توانید تمامی محاسبات را ذخیره نموده و با اضافه کردن یادداشت، آن ها را ساماندهی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Multi-Screen Voice Calculator Pro اندروید:

  • پشتیبانی از وارد کردن حساب ها به صورت کاملا صوتی (در حال حاضر تنها زبان های انگلیسی، چینی، کرواتی، فرانسوی، آلمانی، مجارستانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، تایلندی، ترکی و ویتنامی پشتیبانی می شوند.)
  • دارای کیبورد مخصوص برای وارد کردن راحت تر محاسبات
  • امکان کپی و جایگذاری محاسبات
  • پشتیبانی از چندیدن صفحه برای محاسبه همزمان
  • ذخیره تمامی محاسبات انجام شده با قابلیت اضافه کردن یادداشت
  • محاسبه سریع و آسان درصد
  • توان دهی و ریشه گیری نامحدود
  • تعویض سریع تم

اپلیکیشن Multi-Screen Voice Calculator Pro با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه گران قیمت همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این اپلیکیشن به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه پولی اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 1.4.33

    • - Improved voice recognition.
    • - Added localization in Romanian.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر  HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

نسخه جدید و آخر HiEdu Scientific Calculator Pro برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران