دانلود نسخه جدید adidas Running برای اندروید

دسته بندی:

Adidas Running App by Runtastic – Running Tracker v12.3 یکی از بهترین برنامه های پیگیری ورزش اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه با دسترسی به تمامی قابلیت ها درخواستی کاربران

در چند سال اخیر به دلیل بهبود شرایط زندگی انسان ها، ورزش کردن به یک مد اجتماعی تبدیل شده است و اغلب افراد تمایل به ورزش پیدا کرده اند. مخصوصا ورزش هایی مثل دویدن، دوچرخه سواری و کوهنوردی به دلیل میزان کالری سوزی بالایی که دارند، بیشتر از ورزش های دیگر مورد توجه و علاقه مردم هستند. طبق تجربه هنگامی که نتایج ورزش را دنبال می کنیم یا در رقابت با دیگران قرار می گیریم، بهتر و بیشتر ورزش کرده و انگیزه مان برای ادامه آن بیشتر می شود. به همین دلیل تا کنون انواع و اقسام اپلیکیشن های پیگیری ورزش برای اندروید ارائه شده است که بسیاری از آن ها را در اپلیکیشن برتر خدمت شما عرضه کرده ایم. امروز نیز با یک اپلیکیشن دیگر از این دسته برنامه ها در خدمت شما هستیم. Adidas Running App by Runtastic – Running Tracker عنوان یک اپلیکیشن برای پیگیری ورزش، ارائه راهنمایی های صوتی و شرکت در چالش ها و رویداد های ورزشی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که با همکاری Adidas و Runtastic توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. آدیداس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات ورزشی در جهان، این اپلیکیشن را مخصوصا برای استفاده کنندگان از کفش های خود تولید کرده است. با این برنامه می توان استفاده از کفش های آدیداس برای دویدن و ورزش های مشابه را پیگیری کرده و از زمان دقیق پایان عمر آن ها مطلع شد. این برنامه پارامتر های مختلفی مثل مسافت، زمان، سرعت، ارتفاع و میزان کالری سوزانده شده و …. را برای ورزش هایی مثل دویدن و دوچرخه سواری را به طور کامل پیگیری کرده و آمار های دقیق به شما ارائه می دهد. هر هدفی که دارید می توانید آن را در برنامه وارد نمایید تا با ایجاد چالش های مرحله ای انگیزه شما برای رسیدن به هدفتان را بیشتر کند. همچنین با این برنامه می توانید وضعیت ورزش و پیشرفت خود را دوستان و دیگر کاربران برنامه به اشتراک بگذارید و در رویداد های ورزشی آنان شرکت نمایید. علاوه بر این می توانید از راهنمایی های صوتی موجود در برنامه در حین ورزش استفاده کرده و تمرینات خود را بهتر کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Adidas Running App by Runtastic – Running Tracker اندروید:

  • پیگیری کامل پارامتر های مختلف مثل مسافت، سرعت، میزان کالری سوزانده شده و … حین انجام ورزش
  • ارائه راهنمایی های صوتی حین ورزش
  • قابلیت تعیین هدف دلخواه برای برنامه
  • ایجاد چالش های مرحله ای برای انگیزه بخشی به کاربر
  • امکان اشتراک گذاری وضعیت ورزش و پیشرفت آن با کاربران دیگر
  • ارتباط گرفتن با کاربران دیگر و شرکت در رویداد های ورزشی آنان
  • قابلیت رقابت با دیگر کاربران
  • ذخیره و نگهداری مسیر های مورد علاقه

اپلیکیشن Adidas Running App by Runtastic – Running Tracker برای تمامی ورزشکاران از مبتدی ها تا دونده های ماراتن، ابزاری عالی و کارآمد است که رسیدن به هدف را تضمین می کند و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه مود شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 12.3

    • Get in a run or walk & collect some distance for Run Wild! You can still overtake Gaia, a GPS-tracked mountain lion.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دانلود نسخه جدید Geeky Medics برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران