دانلود نسخه آخر JSON & XML Tool (Premium)

دسته بندی:

JSON & XML Tool Premium – Creator, Editor & Viewer v0.19.3 – اپلیکیشن مشاهده و ویرایش فایل های JSON در اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.49 دلار

JSON & XML Tool Premium – Creator, Editor & Viewer عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای مشاهده، ویرایش و ایجاد فایل های JSON و XML می باشد که توسط ViBO توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. فایل های با پسوند json. که به عنوان فایل های JSON شناخته می شوند مخفف کلمه JavaScript Object Notation بوده و به معنای زبان نماد گذاری اشیاء در جاوا اسکریپت است و برای انتقال داده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از فایل ها نیز برای اجرا و یا ویرایش نیازمند ابزار خاصی هستند. به طور معمول کاربران برای ایجاد تغییرات در چنین فایل هایی از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند! با این وجود ممکن است در برخی از موارد به این سیستم عامل دسترسی نداشته و نیاز باشد که به سرعت تغییرات دلخواه خود را ایجاد نمایید. همان طور که می دانید ما در طول روز ساعت ها از گوشی های هوشمند مان استفاده می کنیم؛ پس همین اسمارت فون ها می توانند گزینه ای مناسب برای ویرایش این دسته از فایل ها باشند. نرم افزار JSON & XML Tool Premium – Creator, Editor & Viewer با داشتن محیطی ساده به شما عزیزان اجازه خواهد داد که انواع فایل های JSON و XML را به آسانی اجرا نموده و تغییرات دلخواه تان را در آن ها به وجود آورید. یکی از مهم ترین ویژگی های این استارت اپ که توجه هر کسی را به خود جلب می کند شیوه نمایش این دسته از فایل ها می باشد؛ به گونه ای که کد ها به صورتی خاص نشان داده می شوند و همین امر کمک می کند تغییرات را به آسانی هر چه تمام تر در آن ها به وجود آورید. چند روش مختلف برای فراخوانی فایل های مورد نظر تان وجود دارد که متداول ترین آن ها انتخاب این دسته از فایل ها از طریق حافظه داخلی و یا حافظه جانبی می باشد! با این وجود اگر فایل های مورد نیاز شما در حافظه گوشی تان ذخیره نشده اند، تنها کافی است URL آن ها را وارد نموده، تا خود نرم افزار به صورت خودکار دریافت شان کند. علاوه بر این قبل از ذخیره سازی فایل های تان قادر به مشاهده یک پیش نمایش از آن ها خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه JSON & XML Tool Premium – Creator, Editor & Viewer اندروید :

  • مشاهده، ویرایش و یا ایجاد انواع فایل های JSON و XML
  • فراخوانی پرونده ها از طریق حافظه داخلی و یا حافظه خارجی
  • امکان دریافت فایل های مورد نیاز تان از طریق URL
  • تغییر نام عناصر گره
  • گزینه ای برای تغییر اندازه مقدار عنصر گره
  • انتقال آسان عناصر در آرایه ها
  • مشاهده یک پیش نمایش از فایل ها قبل از ذخیره سازی شان

اپلیکیشن JSON & XML Tool Premium – Creator, Editor & Viewer با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تنها توجه داشته باشید که این برنامه تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر جزو اولین کاربران اش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 0.19.3

    • - Bug Fixes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران