جدیدترین نسخه Anspeeder Pro

دسته بندی:

Anspeeder Pro, lag remover v2.15 – اپلیکیشن تقویت و حذف لگ مخصوص اندروید! نسخه خریداری شده و کامل به ارزش 1.49 دلار برای اولین بار در ایران

بی شک امروزه اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان شناخته می شود که با توجه به رشد روز افزون اش توجه دیگر کاربران در دیگر سیستم عامل ها به سمت آن جلب می شود. استفاده مداوم از اندروید باعث بروز مشکلاتی می شود که در بسیاری از مواقع ریشه آن ها دلایل نرم افزاری است. به همین دلیل توسعه دهندگان تا به کنون استارت اپ های گوناگونی را در این زمینه معرفی نموده اند که هر کدام از آن ها به نوعی سرعت اسمارت فون را بهبود می بخشد؛ گرچه وب سایت اپلیکیشن برتر به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون بهترین ان ها را معرفی کرده است! Anspeeder Pro, lag remover عنوان یک اپلیکیشن تقویت کننده و حذف لگ اندروید می باشد که توسط Serial MMF Software توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک الگوریتم اختصاصی تنها با لمس یک گزینه کمک می کند تا دستگاه هوشمند خود را تقویت نموده و سرعت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. همان طور که از عنوان پست نیز می توان فهمید، یکی از اصلی ترین وظایف این استارت اپ حذف لگ و یا به عبارت عامیانه تر حذف تاخیر در اجرای دستورات است که تجربه ای جدید و فوق العاده را در اختیارتان قرار می دهد. برای بهره مندی از تمامی امکانات و افزایش سرعت تنها کافی است تا این نرم افزار را نصب کرده و دکمه GO را لمس کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Anspeeder Pro, lag remover اندروید :

  • انتقال اطلاعات با سرعتی قابل توجه
  • حذف کلی تاخیر در هنگام اجرای دستورات
  • نبود هیچ گونه گزینه پیچیده ای در محیط برنامه
  • استفاده بهینه از دستگاه هوشمند
  • بهره مندی از یک الگوریتم اختصاصی در افزایش سرعت

اپلیکیشن Anspeeder Pro, lag remover با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است با قیمت 1.49 دلاری اش امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. همانطور که مستحضرید نسخه پولی و کامل اپ پیش روی شما قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 2.15

    • Bugs fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران