دانلود نسخه جدید Alpha Cleaner

دسته بندی:

Alpha Cleaner : Memory Booster v1.0.1 – اپلیکیشن افزایش عملکرد گوشی اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 2.99 دلار

Alpha Cleaner : Memory Booster عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای افزایش عملکرد و بهینه سازی گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد که توسط SG Tech App توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کندی اجرای دستورات، گرم شدن پنل پشتی، کمبود حافظه ذخیره سازی اطلاعات و … جزو مواردی هستند که تنها پس از گذشت مدتی استفاده از اسمارت فون ها، کاربران اندروید با آن رو به رو می شوند. پیش از هر چیزی باید بدانید که بسیاری از این مشکلات در میان گوشی های میانرده و یا رده پایین دیده می شوند و گوشی های پرچمدار معمولا این مشکلات را در طولانی مدت بروز می دهند! برخی از افراد تصور می کنند که این مشکلات به دلیل سیستم عامل اندروید آن ها است و افرادی سودجو با ارائه پیشنهاد تعویض رام و دریافت هزینه های بسیاری این مشکلات را حل می کنند! در ابتدای توضیحات باید بدانید که این مسائل به خاطر سیستم عامل اندروید شما نیست، بلکه به خاطر حذف و نصب اپ های متنوع و زیادی است که در یک بازه زمانی از آن ها استفاده می کنیم. معمولا پس از حذف یک برنامه و یا استفاده مداوم از یک استارت اپ، فایل های مختلفی از آن ها در حافظه ذخیره می شود که در حالت عادی پاک نشده و کارایی خاصی ندارند. به همین دلیل با گذشت زمان و افزایش این نمونه از فایل ها پردازنده در اجرای دستورات دچار مشکل شده، و به کندی عمل می کند. یکی از بهترین راهکار های موجود استفاده از اپ های بهینه ساز است. برنامه Alpha Cleaner : Memory Booster به شما عزیزان کمک می کند که هر گونه مشکل موجود در این زمینه را به سرعت شناسایی کرده و آن را از بین ببرید. پس اگر شما نیز دچار چنین مشکلاتی هستید در این پسا با ما همراه باشید.

شناسایی فایل های اضافی اندروید با برنامه Alpha Cleaner : Memory Booster

یکی از اصلی ترین ویژگی های برنامه Alpha Cleaner : Memory Booster که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند، شناسایی فایل های اضافی و یا به اصطلاح جانک فایل ها می باشد. این نرم افزار با داشتن یک حالت دیپ اسکن، با سرعتی بسیار بالا حافظه گوشی اندرویدی تان را مورد بررسی قرار داده و تمامی این فایل ها را تشخیص می دهد. حذف این فایل های اضافی باعث می شود که پردازنده در هنگام اجرای دستورات دچار مشکل نشده و هر گونه پردازشی را به سرعت انجام دهد.

راهکاری مطمئن برای افزایش سرعت اسمارت فون

گرچه جانک فایل ها تاثیر بسیاری بر سرعت و فضای ذخیره سازی اطلاعات در گوشی های هوشمند اندرویدی می گذارند، اما عوامل دیگری نیز در این میان دخیل هستند. از دیگر عوامل تاخیر در اجرای دستورات می توان به پردازش های غیر ضروری پس زمینه و اشغال حافظه رم اشاره کرد. استارت اپ Alpha Cleaner : Memory Booster برای از بین بردن این مشکل، حافظه رم گوشی هوشمند شما را اسکن کرده و با شناسایی پردازش های غیر ضروری آن ها را متوقف می سازد تا اپ های مهم و مورد نیازتان، به منابع بیشتری دسترسی داشته باشند.

شناسایی فایل های حجیم در گوشی اندروید

گاها یکی از دلایل کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات در گوشی های هوشمند اندرویدی، فایل های حجیمی هستند که ما دایرکتوری ذخیره سازی آن ها را فراموش کرده ایم. نرم افزار Alpha Cleaner : Memory Booster با استفاده از سیستم عمیق خود، حجیم ترین فایل های ذخیره شده در حافظه داخلی اسمارت فون های اندرویدی را نمایش داده و کمک می کند که در صورت نیاز آن ها را تنها با یک اشاره حذف کنید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره داشته باشید که آلفا کلینر یک گزینه مناسب را نیز برای از بین بردن نوتیفیکیشن های آزار دهنده در اختیارتان قرار خواهد داد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alpha Cleaner : Memory Booster اندروید :

  • افزایش عملکرد گوشی های هوشمند اندرویدی
  • شناسایی و حذف فایل های غیر ضروری موجود در حافظه
  • کاهش دمای پنل پشتی اسمارت فون
  • آزاد سازی حافظه رم برای جلوگیری از کرش برنامه ها
  • حذف نوتیفیکیشن های آزار دهنده و غیر ضروری
  • ارائه لیستی از حجیم ترین فایل های موجود در حافظه
  • ارائه اطلاعاتی دقیق در ارتباط با سیستم سخت افزاری گوشی هوشمند

اپلیکیشن Alpha Cleaner : Memory Booster با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون توانسته است با هزاران دانلود فعال و پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.1

    • Improved App performance.
    • Solved errors.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دانلود آخرین نسخه ــ بهینه ساز ONE BOOSTER

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران