دانلود نسخه جدید Legends برای اندروید

دسته بندی:

Ninja Turtles: Legends v1.19.0 Mod – بازی اکشن لاک پشت های ننیجا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (نامحدود بودن همه آیتم های پولی) بازی اینترنتی و آنلاین است

Ninja Turtles: Legends به فارسی “لاک پشت های نینجا: اسطوره ها” بازی محبوب و هیجان انگیز در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Ludia برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Ninja Turtles: Legends به صورت مقابل توسط سازنده عرضه شده است: “لاک پشت های نینجا در برابر دشمنان شان! آن ها با هر قدمی که بر می دارند نقشه های Kraang Prime را برای تبدیل زمین به “بُعد ایکس” نقش بر آب می کنند! یک فرمانده شیطان صفت مثل Kraang Prime در چنین مواقعی چه اقدامی انجام می دهد؟! معلوم است… نقشه جدیدی می کشد تا ارتشی از ترسناک ترین موجودات عجیب و غریب را برای رسیدن به اهدافش درست کند! او سه نفر از لاک پشت های نینجا را دزدیده تا با استفاده از دی ان ای آن ها به این هدفش برسد! حالا لئوناردو با دوستان و حتی دشمنان خود متحد شده تا قبل از آن که خیلی دیر شود بردارانش را که در بُعد ایکس” گرفتار شده اند نجات دهد! وقت مبارزه و نجات دنیاست!” در بازی Ninja Turtles: Legends وارد جنگ هایی فوق العاده زیبا میشوید، جنگ هایی منحصر به فرد برای نجات برادرانتان! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و نقش افرینی هستید به هیچ وجه Ninja Turtles: Legends را از دست ندهید!

بازی Ninja Turtles: Legends هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Ninja Turtles: Legends توسط ما تست شده اند و هر دو بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا شده اند، در نسخه مود همه ی آیتم های پولی نامحدود هستند!

تغییرات نسخه ی v1.19.0 :

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران