آخرین نسخه ــ ویرایش ویدئو YouCam Video

دسته بندی:

YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit v1.10.0 – اپلیکیشن ویرایش خلاقانه ویدئو های سلفی اندروید نسخه بهینه شده و کامل برنامه به ارزش 26.99 دلار برای اولین بار در ایران

YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit عنوان یک اپلیکیشن ویرایش خلاقانه ویدئو های سلفی می باشد که توسط Perfect Mobile Corp توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بخش زیادی از تصاویری که به صورت روزانه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، تصاویر سلفی می باشند. معمولا این دسته از تصاویر پیش از ارسال بر روی سرور های سوشال مدیا ویرایش شده و کاربران تلاش می کنند که هر گونه نقص عکس های سلفی خود را برطرف نمایند. شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که آیا می توان کلیپ های ویدئویی را نیز همانند این تصاویر ویرایش کرد؟! اگر بخواهیم واضح و دقیق به این موضوع بپردازیم باید بگوییم که در سیستم عامل هایی نظیر ویندوز این کار شدنی است، اما در سیستم عامل اندروید با محدودیت هایی رو به رو است! گرچه باید به این موضوع اشاره کنیم که این محدودیت بسیار اندک بوده و به لطف نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم می توانید ویدئو های سلفی خود را تا حد بسیار زیادی ویرایش کرده و یک کلیپ روتوش شده فوق العاده را دریافت نمایید. YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit همان استارت اپی است که می تواند نیاز های شما را در این زمینه برطرف کند. این اپ فوق العاده شرایطی را فراهم می سازد تا بتوانید تنها در چند دقیقه تغییرات بسیار زیاد در ویدئو های سلفی ضبط شده خود ایجاد نمایید. پس اگر قصد آشنایی با ویژگی های این برنامه را دارید در این پست ما را همراهی کنید.

روتوش و ویرایش حرفه ای کلیپ های سلفی به کمک YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit

همان گونه که می دانید اصلی ترین ویژگی برنامه YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit ایجاد تغییرات بسیار در ویدئو های سلفی می باشد. تا چند وقت گذشته ما برای ایجاد تغییرات در این دسته از ویدئو ها باید دست به دامن دیگر سیستم عامل ها می شدیم، اما خوشبختانه مجموعه امکاناتی که این استارت اپ در اختیارتان قرار می دهد هر گونه محدودیت را از بین خواهد بود. شما عزیزان پس از نصب قادر خواهید بود که تغییرات عمده ای در پوست صورت تان ایجاد کرده و یا اینکه اگر از میکاپ مناسبی برخوردار نیستید، یک میکاپ مجازی و بسیار دقیق را به ویدئو های سلفی خود اضافه نمایید.

ابزار متنوع و گوناگون روتوش کلیپ های سلفی

بر خلاف آن چه که تصور می کنید، امکانات و ویژگی های برنامه YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit تنها به روتوش و افزودن میکاپ به کلیپ های تان ختم نمی شود! مجموعه ابزاری که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد، بسیار حرفه ای بوده و می توان آن را به گونه ای خاص دانست. در میان مهم ترین شان ایجاد تغییرات در حالت صورت جزو بهترین ها می باشد. به عنوان مثال اگر در ویدئو مد نظر خود، دماغ تان اندکی بزرگ است و یا اینکه دوست دارید صورتی کشیده تر داشته باشید می توانید اندازه و حالت اجزای صورت تان را به آسانی تغییر دهید. علاوه بر این گزینه های دیگری نیز برای تغییر رنگ مو، رنگ چشم ها و … نیز در اختیارتان قرار داده می شود.

فیلتر هایی متنوع و بسیار جذاب

دیگر نکته ای که توجه ما را به برنامه YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit جلب می کند، فیلتر هایی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. این فیلتر ها به شما عزیزان اجازه می دهند که زیبایی کلیپ های سلفی خود را دو چندان کرده و آن ها را زیبا تر از گذشته نشان دهید. تصورش را کنید که پس از یک روتوش حرفه ای بدون هیچ گونه نقصی، با اضافه کردن یک فیلتر مناسب، رنگ ها چقدر پویا تر شده و توجه کاربران به شما جلب می شود!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit اندروید :

  • ویرایش حرفه ای و بدون نقص ویدئو های سلفی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • روتوش کلیپ های سلفی برای داشتن پوستی شفاف در ویدئو هایتان
  • تغییر رنگ مو ها و هم چنین میکاپ حرفه ای
  • گزینه ای برای تغییر رنگ چشم ها در طول ویدئو
  • ایجاد تغییرات در اندازه و حالت، اعضای صورت تان
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای بی نظیر از انواع فیلتر های جذاب
  • دریافت خروجی با کیفیتی بسیار بالا

اپلیکیشن YouCam Video Editor: Makeup, Retouch & Selfie Edit با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 26.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت بزرگ و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.10.0

    • New multi-color hair styles! Try vibrant rainbow hair colors on your selfie videos.
    • New makeup tools – highlight & contour to make your selfie videos shine bright as a diamond! Find the new feature under the “Makeup” tab.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Movavi Clips برای اندروید

نسخه کامل و آخر Movavi Clips برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران