نسخه جدید و کامل Free Ringtones for Android™

دسته بندی:

Free Ringtones for Android™ v7.9.9.7 رینگتون های رایگان در دسته بندی های مختلف مخصوص اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه تقدیم به شما

سیستم عامل اندروید از نظر قابلیت شخصی سازی و امکاناتی که برای این کار دارد، بی نظیر است و هیچ سیستم عامل موبایلی دیگری را نمی توان با آن مقایسه کرد. کاربران اندروید، هر قسمتی از آن را که بخواهند می توانند به دلخواه خودشان تغییر دهند و شخصی سازی نمایند. تصویر زمینه و رینگتون از جمله مواردی است که اغلب ما آن ها را مرتبا تغییر می دهیم. رینگتون صدای هشداری است که گوشی هنگام دریافت تماس، پخش می کند تا ما را از دریافت تماس مطلع نماید. سازندگان گوشی های هوشمند معمولا چندین رینگتون به صورت پیش فرض روی دستگاه های تولیدی خود، نصب می نمایند تا کاربر بتواند به دلخواه خود از بین آن ها انتخاب نماید. اما به دلایلی، کاربران دوست دارند که رینگتون هایی منحصر به فرد و خاص داشته باشند تا بتوانند هنگام زنگ خوردن تلفن، خیلی زود صدای زنگ منحصر به فرد گوشی خود را تشخیص دهند. برای همین خیلی ها در اینترنت به دنبال رینگتون های خاص و جدید می گردند تا همواره آن را با صدایی زیبا تر و منحصر به فرد تر جایگزین نمایند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که انجام این کار را بسیار ساده تر، سریع تر و آسان تر می کند. Free Ringtones for Android عنوان یک اپلیکیشن با مجموعه ای کامل از رینگتون ها و والپیپر ها در دسته بندی های مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری BestRingtonesApps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست وقت زیادی را در اینترنت صرف پیدا کردن والپیپر و رینگتون کنید، تنها کافی است برنامه را باز کرده و از بین دسته بندی های فراوان آن، دسته بندی دلخواه را انتخاب نمایید، تا به صدها رینگتون و والپیپر زیبا و با کیفیت دسترسی پیدا کنید. دانلود کردن آنها بسیار آسان است و نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی ندارد. انواع رینگتون برای مقاصد مختلف مثل صدای زنگ، نوتیفیکیشن، آلارم ساعت و …. وجود دارد تا دست شما در هر چه بیشتر شخصی سازی کردن گوشی تان باز باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Free Ringtones for Androidاندروید:

  • بیش از 500 رینگتون و بیش از 750 والپیپر زیبا و با کیفیت
  • قابلیت تنظیم رینگتون، نوتیفیکیشن، اعلان اس ام اس و صدای زنگ یک مخاطب خاص
  • قابلیت تنظیم تایمر برای پخش صدا
  • تنظیم دکمه ویجت برای پخش صدا های مورد علاقه در هوم اسکرین دستگاه
  • دارای دسته بندی های مختلف مثل محبوب ترین ها، طبیعت، موزیک کلاسیک، بیزینس، موزیک الکترونیک، راک، هیپ هاپ و ….
  • قابلیت تنظیم والپیپر از طریق برنامه
  • محتوای جدید به صورت روزانه به برنامه اضافه می شود.

اپلیکیشن Free Ringtones for Android برنامه ای بسیار محبوب است که با بیش از 10.000.000 کاربر توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 7.9.9.7

    • - No changelog
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران