دانلود نسخه جدید Body stretch برای موبایل

دسته بندی:

Stretching exercise. Flexibility training for body v3.2.7 – اپلیکیشن تمرینات ورزشی کششی و انعطاف پذیری اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 4.49 دلار

Stretching exercise. Flexibility training for body عنوان یک اپلیکیشن تمرینات ورزشی کششی و انعطاف پذیری می باشد که توسط استودیو mEL Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما در طول زندگی خود تلاش می کنیم که تایمی خاص را به ورزش کردن اختصاص دهیم؛ در تمامی این تمرینات ورزشی برخی از حرکات جزو اصول پایه بوده و توجه داشتن به آن ها بازده تمرینات تان را به مرور زمان افزایش می دهد. از مهم ترین این حرکات اصلی، تمرینات کششی می باشد که متاسفانه اندک ورزشکارانی به آن توجه می کنند. داشتن تمرینات کششی کمک می کند تا بدنی انعطاف پذیر داشته و درد های عضلانی را به حداقل ممکن کاهش دهید. علاوه بر این گرچه در برخی از ورزش ها، ورزشکاران از تمرینات کششی چشم پوشی می کنند؛ اما در برخی دیگر نیز همانند ژیمناستیک باید تمامی این تمرینات را درست و منظم انجام دهید، زیرا نداشتن انعطاف پذیری مناسب مانع پیشرفت هایتان می شود. با توجه به این موضوع در این پست قصد داریم شما را با نرم افزاری فوق العاده آشنا کنیم، برنامه ای که در نوع خودش بی نظیر بوده و کمک می کند تا بدنی منعطف داشته باشید. اپ Stretching exercise. Flexibility training for body دقیقا همان چیزی است که از آن حرف می زنیم، این نرم افزار بی نظیر با ارائه مجموعه ای از تنظیمات متنوع کمک می کند که بتوانید انعطاف پذیری بدن تان را افزایش داده و تنها در مدتی کوتاه بسیاری از مشکلات عضلانی خود را از بین ببرید.

برنامه Stretching exercise. Flexibility training for body برای افزایش انعطاف پذیری بالای بدن!

همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم اصلی ترین ویژگی برنامه Stretching exercise. Flexibility training for body ارائه تمریناتی برای افزایش انعطاف پذیری بدن شما می باشد. یکی از موضوعاتی که توجه ما را به این تمرینات جلب می کند، مناسب بودن آن ها برای تمامی سطوح می باشد. این بدان معنی است که اگر شما سال ها است که برای داشتن بدنی انعطاف پذیر تلاش می کنید، همچنان تمریناتی وجود دارند که در این مسیر به شما کمک کرده و این انعطاف پذیری را بیشتر و بیشتر نمایند. برای انجام این تمرینات شما عزیزان تنها به 6 تا 7 دقیقه زمان در هر روز نیاز خواهید داشت و مطمئن باشید که برای انجام شان به هیچ گونه وسیله ورزشی خاصی نیاز نخواهید داشت.

تنوع بالای تمرینات کششی

نرم افزار هایی که چنین تمرینات ورزشی مختلفی را برای افزایش انعطاف پذیری بیشتر بدن ارائه می دهند زیاد بوده و ما می توانیم نمونه آن ها را در مارکت اندروید مشاهده کنیم. اما یکی از مهم ترین موضوعات موجود که برنامه Stretching exercise. Flexibility training for body را خاص تر جلوه می دهد تنوع بسیار بالای این تمرینات می باشد. بیش از 60 نوع تمرین گوناگون در دسترس شما عزیزان قرار داده می شود که به مرور زمان و با توجه به میزان پیشرفت های تان می توانید آن ها را تجربه کنید.

ارائه راهنمای مناسب برای انجام تمرینات

در بین کاربران که این برنامه را برای افزایش انعطاف پذیری بدن خود انتخاب می کنند، ممکن است که تعداد زیادی از آن ها با این تمرینات کششی آشنایی لازم را نداشته و نیاز باشد که راهنمایی در اختیارشان قرار داده شود. خوشبختانه برنامه Stretching exercise. Flexibility training for body هر آن چیزی که در این زمینه به آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهد. آموزش های ارائه شده در اپلیکیشن فوق نه تنها به صورت متنی بوده، بلکه قادر خواهید بود که ویدئو های هر کدام از این حرکات ورزشی را به آسانی پلی کرده و مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Stretching exercise. Flexibility training for body اندروید :

  • مجموعه ای از تمرینات ورزشی برای افزایش انعطاف پذیری بدن شما
  • بیش از 60 تمرین متنوع و گوناگون برای تمامی سطوح
  • ذخیره سازی میزان پیشرفت های شما در دوره های زمانی یک ماهه
  • تمریناتی خاص، مناسب تمامی زنان و مردان در سراسر جهان
  • نیاز نبودن به هیچ گونه وسیله ورزشی خاصی برای انجام تمرینات
  • چالش های گوناگون برای رسیدن به اهداف تان در کوتاه مدت
  • ارائه آموزشی هایی کامل در ارتباط با هر کدام از تمرینات کششی موجود

اپلیکیشن Stretching exercise. Flexibility training for body با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در ارائه تمرینات ورزشی کششی، توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 4.49 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این اپ پر طرفدار را از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.2.7

    • We have updated the system libraries;
    • We have optimized the app;
    • Exercises videos updated.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران