دانلود ــ ویجت Balloon KWGT

دسته بندی:

Balloon KWGT v6.0 – اپلیکیشن ویجت پک جذاب و کاربردی بالون اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Balloon KWGT عنوان ویجت پک جذاب و کاربردی بالون می باشد که توسط Ahmad Ansari توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. سیستم عامل اندروید از بخش های مختلفی تشکیل شده است که توسعه دهندگان با توجه به دانشی که دارند می توانند تغییرات مختلفی را در آن ها ایجاد کنند. یکی از پر طرفدار ترین این بخش ها را می توان، شخصی سازی رابط کاربری دانست که متناسب با سلیقه خود و به کمک ابزار گوناگون می توانید تغییرات متنوعی را در آن ها ایجاد نمایید. برنامه هایی که به این بخش اختصاص داده شده اند، تنوع بالایی دارند که ما تا به کنون تلاش کرده ایم بهترین آن ها را به شما عزیزان معرفی نماییم. از مهم ترین استارت اپ های این حوزه می توان به ویجت پک ها اشاره کرد. این برنامه های کم حجم کمک می کنند که دستورات مختلفی را در به راحتی اجرا نموده و از نصب اپ های پر حجم دوری کنید. یکی از پر طرفدار ترین ویجت پک های موجود در مارکت اندروید Balloon KWGT می باشد. مجموعه ابزارک هایی که در این بسته وجود دارند بسیار زیبا بوده و علاوه کاربردی بودن شان جذابیت صفحه نمایش اسمارت فون های شما را افزایش می دهند. در این بسته شما عزیزان می توانید به انواع ویجت ها دسترسی داشته باشید. تنها توجه کنید که برای بهره مندی از امکانات ارائه شده، پیش از هر چیزی باید برنامه KWGT نصب کنید. به گونه ای استارت اپ KWGT پیش نیاز ویجت پک های موجود در گوگل پلی هستند که در پست های گذشته آن را معرفی کرده ایم.

Balloon KWGT دنیایی از ویجت های جذاب و گوناگون

همان طور که در توضیحات فوق به این موضوع اشاره کردیم یکی از دلایلی اصلی محبوبیت ویجت پک Balloon KWGT تنوع بسیار بالای ابزارک های موجود در آن است. اگر نگاهی به لیست این ابزارک ها داشته باشید خواهید فهمید که برای هر نیازی یک گزینه در اختیارتان قرار داده می شود. از دیگر مواردی که توجه کاربران را به این ویجت ها جلب می کند، طراحی منحصر به فرد و گرادیانت آن ها می باشد که با ظرافت خاصی طراحی شده و از بهترین پالت های رنگی در آن ها استفاده شده است. شما کاربران محترم بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید هر کدام از این ویجت ها را فعال کرده و تنها با چند لمس ساده بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند تان قرار دهید.

مصرف بسیار کم باتری در برابر دیگر ویجت ها

همانند دیگر برنامه هایی که ما بر روی گوشی های هوشمند خود نصب می کنیم، ویجت ها نیز بخشی از باتری اسمارت فون ها را مصرف می کنند. یکی از دیگر نکات مثبت برنامه Balloon KWGT مصرف بسیار کم باتری در برابر طراحی فوق العاده و کاربردشان می باشد. به قدری سرعت اجرای دستورات در این ویجت بالا بوده که در حرفه ای ترین استارت اپ ها نیز چنین چیزی دیده نمی شود. در پایان باید بگوییم که طی بررسی های انجام شده مصرف باتری این ابزارک ها نزدیک به صفر است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Balloon KWGT اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از ویجت های کاربردی و زیبا
  • تنوع بسیار بالای ویجت های موجود
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در این ویجت ها
  • طراحی گرادیانت فوق العاده همراه با سایه هایی جذاب
  • مصرف بسیار کم باتری در مقایسه با دیگر ویجت پک ها

اپلیکیشن Balloon KWGT با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این بسته بی نظیر را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.0

    • 10 new Awesome Gradient Colors With Shadow Effects Style Kwgts
    • Total 80 KWGT complete
    • More Comes Regularly Updates Stay Tune
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دانلود نسخه کامل Elements KWGT

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران