آخرین نسخه ــ پرورش اندام SyncMyTracks

دسته بندی:

SyncMyTracks v3.12.13 – اپلیکیشن همگام سازی اطلاعات ورزشی مخصوص دستگاه های اندروید نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 3.49 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

کاربران دستگاه های هوشمند در برخی از موارد برای ذخیره سازی فعالیت های ورزشی خود از نرم افزار های متنوعی استفاده می کنند، گاهی ممکن است یک کاربر بنا بر شرایط موجود از دو یا چند نرم افزار دیگر نیز برای برطرف سازی نیاز هایش بهره ببرد! همین موضوع باعث می شود تا اختلال در اطلاعات به وجود بیاید و موارد ثبت شده در هر نرم افزار با دیگری تفاوت داشته باشد. گاها مشاهده می شود که برخی از این استارت اپ ها اجازه همگام سازی داخلی را می دهند اما در اکثر موارد توسعه دهنده این قابلیت را در برنامه نمی گنجاند. SyncMyTracks عنوان یک اپلیکیشن همگام سازی اطلاعات ورزشی می باشد که توسط SyncMyTracks برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یک راه حل بسیار کاربردی و سریع برای برطرف سازی مشکل ذکر شده می باشد که در نوع خود بی نظیر است. اولین ویژگی که پس از نصب توجه هر کاربری را به سمت خود جلب می کند، پشتیبانی آن از سرویس ها و اپ های ورزشی گوناگون می باشد که کمک می کند تا اطلاعات خود را تنها با یک اشاره با دیگر اکانت های خود همگام سازی نمود. در هنگام همگام سازی اطلاعات هیچ اختلالی به وجود نمی آید و همه چیز به صورت یکسان ثبت می شود. برای انجام همگام سازی تنها کافی است یک حساب کاربری را ایجاد کنید. تمامی اطلاعات در قالب دو فایل GPX و TCX ارائه می شوند که قادر اند جزئیات بسیار زیادی را در خود حفظ نمایند. در پایان نیز از جمله اطلاعاتی که همگام سازی می شوند می توان به مسیر فعالیت، مدت زمان فعالیت، مسافت پیموده شده، نقشه، ضربان قلب، درجه حرارت بدن و … اشاره نمود.

اپلیکیشن SyncMyTracks با بهره مندی از قابلیت بسیار کاربردی اش توانسته است با قیمت 3.49 دلاری خود در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از از طریق سرور های پر سرعت اپلیکیشن برتر در ایران دریافت نمایید. این برنامه به درخواست جمعی از شما عزیزان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 3.12.13

    • - Fixed adidas Running connection.
    • - Other fixes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دانلود آخرین نسخه ــ پرورش اندام Strava

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران