آخرین نسخه ــ اکشن Ristar Classic

دسته بندی:

Ristar Full v4.1.2 Unlocked – بازی نوستالژی ریستار از کمپانی سگا برای اندروید نسخه کامل و آنلاک شده بازی تقدیم شما – معرفی برای اولین بار تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Ristar Full بازی خاطره انگیز، سرگرم کننده و متفاوت ریستار از استودیوی بازی سازی مطرح و نام آشنای SEGA برای تبلت ها و گوشی های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد تا برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای نوستالژی را به وجد بیاوریم! این بازی توسط کمپانی سگا در سال 1995 میلادی برای دستگاه های Genesis اش عرضه شده بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان هستیم! بازی Ristar Full از لحاظ مکانیزم، گیم پلی و سطح طراحی مخلوطی از بازی های معروف Sonic و Super Mario است که در آن کنترل و هدایت کارکتر اصلی در دستان شماست! دکمه های لمسی موجود در دو طرف صفحه نمایش به شما این امکان را می دهند که به دو طرف حرکت کنید و کارهای مختلفی نظیر پریدن، گرفتن آیتم ها و دشمنان و … را انجام دهید! شما همانند بازیهای ذکر شده از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست حرکت می کنید، در مسیر حرکت با طیف گسترده ای از دشمنان روبرو میشوید که باید ان ها را یکی پس از دیگری بکشید و آیتم های موجود را جمع آوری کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای قدیمی و کلاسیک هستید به هیچ وجه Ristar را از دست ندهید!

بازی Ristar Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است و در کمتر از 72 ساعت بیش از 5 هزار بار دریافت شده و ما در اپلیکیشن برتر نسخه کاملش را برایتان قرار داده ایم! از ویژگی های کلی بازی Ristar Full می توان به مواردی چون شش سیاره مختلف برای کشف ؛ رویارویی با رئیس های خاص در هر سیاره ؛ طیف گسترده ای از دشمنان برای پشت سر گذاشتن و یا از بین بردن ؛ شامل صدها مرحله ی چالش برانگیز ؛ کنترلرهای لمسی خوب و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک دریافت بکنید.

توجه : بازی Ristar به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده اما ناقص است ؛ به طوری که بعد از پشت سر گذاشتن چند مرحله درخواست پرداخت دلار برای باز شدن قسمت ها را برایتان میفرستد و از ادامه بازی محروم می شوید اما در اپلیکیشن برتر نسخه کامل بازی تحت عنوان Ristar Full در دسترستان قرار گرفته که به پرداخت نیاز ندارد و کامل است .

تغییرات نسخه ی v4.1.2 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران