نسخه جدید و آخر Voice Recorder برای اندروید

دسته بندی:

Voice Recorder Pro v0.0.3 – اپلیکیشن ضبط صدا پر امکانات و حرفه ای اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 2.99 دلار

Voice Recorder Pro عنوان یک اپلیکیشن ضبط صدا حرفه ای و پر امکانات اندرویدی می باشد که توسط Sladjan توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان برای جلوگیری از فراموشی مباحث درسی در کلاس های شان از ابزار ضبط صدا استفاده می کنند. بر خلاف جزوه نویسی این دسته از ابزار کمک می کنند که بتوانید تمامی جزئیات مباحث مطرح شده را در قالب فایل های صوتی ذخیره کرده و بدون هیچ گونه محدودیتی در هر زمانی آن ها را اجرا کنید. خوشبختانه تمامی گوشی های هوشمند اندروید چنین ویژگی را در اختیارتان قرار می دهند؛ اما نکته ای که باید به آن توجه داشت، برنامه ای است که به وسیله آن اقدام به ضبط صدا می کنیم! معمولا اپ های پیش فرض از ویژگی های متنوعی برخوردار نیستند؛ به همین دلیل ما تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین ابزار ضبط صدا را در اختیارتان قرار دهیم. یکی از بهترین این نرم افزار ها که در این پست قصد معرفی آن را داریم Voice Recorder Pro می باشد. هر آن چیزی که بخواهید توسط این اپلیکیشن بدون نقص در اختیارتان قرار داده شده و قادر خواهید بود که صدای محیط اطراف را بدون هیچ گونه نقص و محدودیتی ضبط نمایید. همان گونه که باید تا به کنون فهمیده باشید؛ یکی از اصلی ترین ویژگی های این اپ هوشمند کیفیت بسیار بالای آن می باشد که از حداکثر توانایی قطعه سخت افزاری استفاده کرده تا بهترین نتیجه را در اختیارتان بگذارد.

Voice Recorder Pro یک ابزار All in One ضبط صدا

تمامی برنامه هایی که ما از آن ها استفاده می کنیم، به طور معمول چندین ویژگی را در اختیار ما قرار می دهند؛ اما گاها برخی از آن ها فراتر از حد انتظا ظاهر شده و به گونه ای عمل می کنند که ما بتوانیم بدون نیاز به ابزار جانبی نیاز های مان را برطرف سازیم. مجموعه ویژگی های برنامه Voice Recorder Pro به گونه ای هستند که ما را وا می دارد که لقب All in One را به آن اختصاص دهیم. از رابط کاربری ساده و گرافیکی گرفته تا بهترین گزینه ها برای ضبط صدایی حرفه ای و با کیفیت، همه و همه تنها در یک محیط واحد در اختیارتان قرار داده می شود.

اجرای آسان صدا های ذخیره شده

پس از ضبط شده به کمک برنامه Voice Recorder Pro و ذخیره سازی آن در حافظه اسمارت فون اندرویدی خود، شما عزیزان از طریق رابط کاربری می توانید به تمامی فایل های صوتی دسترسی پیدا کرده و بدون هیچ گونه محدودیتی آن ها را اجرا کنید. برای مرتبط سازی فایل های صوتی ذخیره شده چندین گزینه در اختیارتان قرار داده می شود که کمک می کنند تمامی صدا های موجود را به آسانی سازماندهی نمایید. شما عزیزان نه تنها می توانید به کمک این منیجر داخلی صدا های ضبط شده را سازماندهی کنید، بلکه قادر خواهید بود که آن ها را به آسانی حذف کنید. در صورت حذف فایل های صوتی، این صدا ها ابتدا در سطل زباله ذخیره شده و سپس اگر تصمیم تان برای حذف قطعی بود می توانید برای همیشه آن ها را از حافظه پاک کنید.

تنظیمات متنوع و شخصی سازی صدای خروجی

از مهم ترین محدودیت هایی که کاربران استارت اپ های مشابه با آن رو به رو هستند، عدم دسترسی داشتن به تنظیمات متنوع برای شخصی سازی صدای خروجی ضبط شده می باشد. خوشبختانه کاربران برنامه Voice Recorder Pro به مجموعه ای از امکانات گوناگون در این زمینه دسترسی دارند. شما عزیزان می توانید به راحتی فرمت صدای ضبط شده را تعیین کرده و یا اینکه سیمپل ریت را بین 8 تا 48 کیلوهرتز تنظیم نمایید. به عبارتی باید بگوییم که همه چیز به شما و نیاز های تان بستگی داشته و نرم افزار هر آن چه را که بخواهید در اختیارتان قرار خواهد داد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Voice Recorder Pro اندروید :

  • ضبط صدای اطراف با نهایت کیفیت
  • مناسب برای استفاده توسط دانشجو ها و خبرنگاران
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در مدت زمان ضبط صدا
  • امکان مکث و ادامه ضبط صدا در هر زمانی
  • دسترسی داشتن به گزینه هایی متنوع برای سازماندهی فایل های صوتی
  • اجرای صدا های ضبط شده تنها با یک اشاره
  • توانایی انتخاب فرمت خروجی در میان 3 فرمت گوناگون
  • انتخاب سیمپل ریت دلخواه تان از 8 تا 48 کیلو هرتز
  • سطل زباله داخلی برای جلوگیری از حذف نا خوانسته فایل های ذخیره شده

اپلیکیشن Voice Recorder Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ضبط صدا توسط توسعه دهنده اش با قیمت 2.99 دلار منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این ضبط صوت حرفه ای را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.0.3

    • UI improvements.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران