نسخه آخر و کامل Pomodoro Clock برای موبایل

دسته بندی:

Pomodoro Timer Clock v6.1.1 – اپلیکیشن ساعت جهانی و تایمر پومودورو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Pomodoro Timer Clock عنوان یک ساعت جهانی مینیمالیستی و تایمر پومودورو می باشد که توسط System monitor tools lab – Cpu Ram Battery توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه کسانی که در زندگی خود موفق بوده و توانسته اند به تمامی خواسته های شان برسند بدون شک از یک برنامه ریزی خاص پیروی می کنند. یکی از مهم ترین مسائلی که ما باید به آن توجه داشته باشیم، داشتن برنامه ریزی درست و نظارت هوشمندانه بر زمان مان می باشد. اکثر افراد جامعه نمی دانند که زمان خود را چگونه مدیریت کرده و یا اینکه تمرکز کافی بر روی تمامی فعالیت های خود داشته باشند. یکی از بهترین راه های موجود برای آگاهی و شناختن روش های افزایش بازده فعالیت های کاری جست و جو در صفحات وب می باشد؛ اما برخی از روش ها به گونه ای، یک روش پایه حساب شده و تمامی جهان به طور مداوم از آن تبعیت می کنند. یکی از بهترین روش های موجود برای افزایش بازده فعالیت های کاری و عدم از دست دادن تمرکز در هنگام کار کردن، روش پومودورو می باشد. در این روش شما پس از یک بازه زمانی یک استراحت کوتاه داشته و پس از آن و تکرار چند باره این دوره، یک استراحت طولانی خواهید داشت. این روش به قدری بر فعالیت ها و تمرکز مان تاثیر می گذارد که برخی از تولید کنندگان ساعت ها، سال های سال، چنین محصولی را تولید کرده و یک ساعت مخصوص به تکنیک پومودورو تولید می کردند! به هر حال با گذشت زمان تولید این نوع از ساعت ها متوقف شد و امروزه شاهد استفاده از این تکنیک در گوشی های هوشمند اندرویدی هستیم. شما عزیزان و کاربران محترم، با دسترسی داشتن به یک گوشی هوشمند و نصب یک نرم افزار قادر خواهید بود که از این شیوه نهایت بهره را برده و بار دیگر نظم و انضباط را به فعالیت های تان بازگردانید. از جمله پر طرفدار ترین برنامه های اندروید ی در این زمینه Pomodoro Timer Clock می باشد. اصلی ترین راز موفقیت و محبوبیت این برنامه در بین کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی رابط کاربری مینیمالیستی یا همان UI ساده اش می باشد که کمک می کند کاربران بدون هیچ گونه سردرگمی نیاز های خود را به یک ساعت پومودورو برطرف سازند.

Pomodoro Timer Clock بهترین و ساده ترین ساعت پومودورو اندروید

سادگی یکی از فاکتور هایی است که کاربران پس از دانلود استارت اپ ها و نصب شان به آن توجه می کنند. بار ها دیده می شود یک برنامه ساده اما با امکانات محدود توانسته است، محبوب تر از یک برنامه پر امکانات اما اینترفیس پیچیده ظاهر شود. این موضوع دقیقا همان چیزی است که در مورد Pomodoro Timer Clock نیز صدق می کند. بر خلاف بسیاری از اپ های مشابه موجود در مارکت اندروید، در این نرم افزار شما عزیزان به مجموعه ای از ایستگاه های از پیش تنظیم شده دسترسی دارید و می توانید به راحتی هر چه تمام تر هر کدام شان را فعال سازید! همزمان با امکان استفاده از این تایمر پومودورو کاربران این استارت اپ خواهند توانست به ساعت دقیق بیش از 300 کشور مختلف در سراسر جهان دسترسی داشته باشند. اگر در هنگام استفاده از تایمر داخلی پومودورو احساس کردید که گزینه های صفحه نمایش حواس شما را پر می کنند، تنها کافی است تا حالت تمام صفحه را فعال نموده و تنها شمارش معکوس تایمر فعال، بر روی صفحه نمایش باقی بماند!

چندین نویز سفید برای افزایش تمرکز

تکنیک پومودورو به تنهایی یکی از بهترین روش های موجود برای افزایش تمرکز و افزایش بازده فعالیت های روزمره شما عزیزان می باشد. به گونه ای می توانیم بگوییم که اگر از کار های روتین روزانه تان خسته شده این، استفاده از این تایمر یکی از بهترین راه های موجود می باشد. اما به هر حال توسعه دهندگان برنامه Pomodoro Timer Clock تنها به این موضوع بسنده نکرده و تلاش نموده اند که امکانات دیگری را نیز در اختیارتان قرار دهند. از دیگر امکانات موجود می توانیم به مجموعه صدا ها و یا همان نویز های سفید اشاره کنیم که کمک می کنند ذهن خود را به راحتی بر روی یک موضوع و یا فعالیت خاص متمرکز نماییم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pomodoro Timer Clock اندروید :

  • داشبورد ساده و مینیمالیستی بدون هیچ گونه گزینه میدیریتی پیچیده
  • یک تایمر پومودورو برای افزایش تمرکز و بازده فعالیت های کاری و روزانه
  • چندین ایستگاه از پیش تنظیم شده برای فعال سازی سریع با یک اشاره
  • کرنومتر دقیق داخلی
  • پشتیبانی از نمایش دقیق ساعت بیش از 300 کشور مختلف
  • مجموعه ای از صدا های سفید برای افزایش هر چه بیشتر تمرکز

اپلیکیشن Pomodoro Timer Clock با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این تایمر هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.1.1

    • fix some bugs.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر SleepTown

نسخه جدید و آخر SleepTown

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران