نسخه آخر و کامل Network Tools برای موبایل

دسته بندی:

Network Tools: WiFi Analyzer, IP Utilities v1.4 – اپلیکیشن رفع مشکلات و پیکربندی شبکه مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار

Network Tools: WiFi Analyzer, IP Utilities عنوان یک اپلیکیشن رفع مشکلات و پیکربندی شبکه می باشد که توسط Fit Tech توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. گاها ردیابی مشکلات شبکه و درک پیکربندی های آن به دلیل وجود گزینه های پیچیده کار ساده ای نیست. بسیاری از متخصصان شبکه برای این پیکربندی ها و ساده تر کردن کار های شان از ابزار جانبی استفاده می کنند؛ ابزاری که گزینه های مدیریتی را بدون هیچ گونه پیچیدگی در اختیار شان قرار داده و کمک می کند که مجموعه ای از تنظیمات را تنها با یک گزینه اعمال نمایند. شما می توانید این دسته از ابزار کاربردی را در سیستم عامل های گوناگون مشاهده کنید. گرچه اندروید نیز از این امر مستثنی نبوده و با توسعه دهندگان اش تا به کنون اپ های گوناگونی را در این زمینه معرفی کرده اند. با این وجود هر کدام از این ابزار دارای قابلیت های خاص خود هستند و به گونه نیاز ها را برطرف می سازند. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تلاش کرده ایم که بهترین آن ها را در اختیار تان قرار دهیم. نرم افزار Network Tools: WiFi Analyzer, IP Utilities ترکیبی از برنامه هایی است که به درک پیکربندی شبکه توسط شما کمک نموده و اجازه می دهد که مشکلات احتمالی را سریعا بیابید. اولین گزینه ای که پس از نصب توجه شما را به خود جلب می کند حالت فوق العاده ip info می باشد.با لمس این گزینه خواهید توانست آی پی خود را در لحظه مشاهده کرده و نوع شبکه وایرلس را ببینید. همان طور که خود نیز آگاه هستید دانستن سرعت پینگ برای بسیاری از کاربران ضروری است؛ به همین دلیل توسعه دهنده یک ابزار کاربردی را در دل این برنامه قرار داده است که به استفاده از آن می توانید سرعت پینگ شبکه را اندازه گیری نمایید. گاها دیده می شود که برخی از کاربران با کم بودن سرعت و یا قطعی پیاپی شبکه وای فای خود رو به رو می شوند؛ این مشکل به چند دلیل رخ می دهد که یکی از اصلی ترین آن ها را می توان باند شبکه وای فای دانست. امکانات موجود اجازه خواهند داد که باند های خلوت را به سادگی شناسایی نموده و شبکه وای فای شخصی تان را بر پایه آن تنظیم کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Network Tools: WiFi Analyzer, IP Utilities اندروید :

  • ابزار Ip info برای مشاهده آدرس آی پی، نام شبکه، وضعیت شبکه و …
  • اندازه گیری پینگ شبکه تنها با یک اشاره
  • اسکنر سریع و حرفه ای پورت های TCP
  • مشاهده رکورد های دی ان اس برای یک دامنه و یا هاست میزبان
  • اسکنر شبکه های وای فای و نمایش جزئیات دقیق آن ها
  • سنجش میزان سیگنال شبکه های وای فای اطراف تان

اپلیکیشن Network Tools: WiFi Analyzer, IP Utilities با بهره مندی از قابلیت هایی گوناگون در زمینه شبکه توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وب سایت بزرگ اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • In app purchase refund issue solved
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دانلود جدیدترین نسخه Network Scanner

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران